Grześki zapraszają do gry! Digitalowy Kalendarz Adwentowy już dostępny

Kampanie

Grześki zapraszają do gry! Digitalowy Kalendarz Adwentowy już dostępny

20 października 2025

Grześki wchodzą w sezon świąteczny z nową propozycją produktową i kampanią promocyjną. Marka rozszerza portfolio o digitalowy Kalendarz Adwentowy Grześki, który łączy słodką tradycję odliczania dni do Bożego Narodzenia z elementami zabawy online. Premierze produktu towarzyszy konkurs konsumencki „Każdy ma swoje Grzeszki na Święta” oraz kampania marketingowa obejmująca social media i działania w punktach sprzedaży.

Nowy produkt to 24 okienka, pod którymi ukryto czekoladowe praliny inspirowane smakiem kultowego wafla Grześki oraz kody QR prowadzące do codziennych aktywności online. Od 1 do 24 grudnia konsumenci mogą odkrywać kolejne niespodzianki – od łamigłówek po rodzinne zadania, które wzbogacają świąteczny rytuał. Kalendarz wyróżnia się także charakterystyczną grafiką – renifera w okularach i nausznikach na froncie oraz pocztówką gotową do wysłania na odwrocie.

Grześki angażują na święta!

Równolegle marka uruchamia konkurs konsumencki „Każdy ma swoje Grzeszki na Święta”, który potrwa od 1 do 7 grudnia br. Akcja prowadzona jest na profilu marki na Instagramie. Zadaniem uczestników jest odpowiedź na pytanie: Jakie Grzeszki dzieją się przy Twoim wigilijnym stole? Najbardziej kreatywne zgłoszenia zostaną nagrodzone przenośnymi projektorami i świątecznymi swetrami. Zwycięskie odpowiedzi posłużą także do stworzenia specjalnej gry bingo, zaplanowanej jako finałowe wyzwanie w kalendarzu na 24 grudnia.

Wprowadzając Grześki Kalendarz Adwentowy chcieliśmy zaproponować konsumentom coś więcej niż tradycyjny format – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian i dodaje: – Połączenie digitalu z produktem sprawia, że projekt ma nie tylko wymiar sprzedażowy, ale również wizerunkowy. Dzięki temu idealnie wpisuje się w charakter marki Grześki, której komunikacja od zawsze opiera się na humorze, dystansie i bliskości z konsumentami.

Nowości towarzyszą działania w mediach społecznościowych oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Grześki Kalendarz Adwentowy dostępny jest w tradycyjnym oraz nowoczesnym kanale dystrybucji od października br.