Grupa Passa z aplikacją zakupową dla klientów

Franczyza

Grupa Passa z aplikacją zakupową dla klientów

04 grudnia 2020

Grupa Passa stawia nie tylko na ekspansję, czy na zapewnienie swoim partnerom atrakcyjnej oferty cenowej, ale również inwestuje w takie działania, które ułatwią im prowadzenie biznesu i udoskonalą ofertę dla konsumentów robiących zakupy w sklepach Grupy.

W ostatnim czasie we wszystkich sklepach grupy Passa zakończono proces wdrażania jednolitego systemu informatycznego, który daje nam możliwości budowania różnego rodzaju programów lojalnościowych, co jest istotnym elementem strategii marketingowej Grupy.

Dzięki temu, że sklepy Grupy Passa posiadają teraz spójny system, Grupa mogła przygotować aplikację mobilną dla klientów. W aplikacji znajdą oni informacje na temat bieżącej oferty czy indywidualnych promocji poszczególnych placówek. W przyszłości planowane jest poszerzenie funkcjonalności aplikacji, tak aby dawała ona jak najwięcej korzyści klientom i partnerom firmy.