Justyna Roguz z ponad 13-letnim doświadczeniem w sieciach takich jak Lewiatan i Stokrotka objęła w Grupie Chorten stanowisko Dyrektor Generalnej do spraw handlowych. Odpowiada za koordynację prac działu handlowego i kreowanie polityki asortymentowo-cenowej.
Grupa Chorten wraz z ogólnopolskim rozwojem sklepów partnerskich, poszerza swoje struktury, by dać detalistom jeszcze lepsze narzędzia do działalności na konkurencyjnym rynku. Jej szeregi wsparł właśnie kolejny menadżer z bogatym doświadczeniem w handlu.
Justyna Roguz w Grupie Chorten odpowiada od teraz za koordynację działań między pięcioma dyrektorami sprzedaży i ich zespołami, dyrektorem marek własnych, a innymi działami. Wśród jej zadań jest m.in. kreowanie polityki asortymentowo-cenowej, oferty promocyjnej sklepów partnerskich, wsparcie wdrożenia aplikacji konsumenckiej, wzmocnienie negocjacji umów handlowych z producentami i dystrybutorami. Pod jej skrzydłami będą w tej chwili także targi, programy zakupowe i wiele innych projektów działu handlowego wspierających codzienne funkcjonowanie sklepów Chorten w całym kraju.
– Justyna Roguz wnosi do naszej firmy bogate doświadczenie, które z pewnością okaże się bardzo przydatne w rozwijaniu naszych inicjatyw i wzmacnianiu strategii handlowych na kolejne lata– podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.
Nowa dyrektor generalna ds. handlowych Grupy Chorten przez cztery ostatnie lata była kierownikiem Działu Handlu i Marketingu w spółce Lewiatan Podlasie. Tam odpowiadała za współpracę z producentami i dostawcami w zakresie negocjacji umów handlowych, dodatkowych programów sieciowych i warunków zmian cen na rzecz blisko 220 sklepów franczyzowych w północno-wschodniej Polsce. Pracowała zarówno nad kształtem polityki cenowo-asortymentowej, jak i nad działaniami marketingowymi regionalnej spółki. Jeszcze wcześniej w Lewiatanie Podlasie zarządzała kategoriami takimi jak: piwo, alkohol mocny, napoje zimne, kulinaria, natomiast w Stokrotce pracowała na stanowisku kupiec wyspecjalizowany w kategorii wędliniarskiej.
– W tak dynamicznie rozwijającym się koncepcie, jaki oferuje Grupa Chorten, potrzebujemy stałej pracy nad umowami handlowymi i wielu narzędzi, dzięki którym będziemy mogli sprawić, że klienci będą wybierali na codzienne zakupy właśnie nasze placówki. Przed nami sporo wyzwań względem oczekiwań młodych konsumentów, ale także w kontekście zmieniającego się rynku detalicznego. Cieszę się na współpracę z zespołem Grupy Chorten i jestem przekonana, że moje dotychczasowe doświadczenie wesprze jej rozwój w obszarze zakupów – mówi Justyna Roguz, dyrektor generalna do spraw handlowych.
Obecnie Grupa Chorten świętująca w tym roku jubileusz 15-lecia to już blisko 3000 sklepów partnerskich w całej Polsce.
źródło: Grupa Chorten
oprac.: red.