Drugie Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour

Aktualności

Drugie Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour

09 września 2016

Wczoraj zakończyły się w Warszawie drugie Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour. Celem wydarzenia było wypracowanie najlepszej oferty świątecznej dla klientów oraz zaprezentowanie nowych rozwiązań w zakresie marki własnej, IT, marketingu oraz CSR. Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour po raz drugi zgromadziły największych partnerów handlowych Spółki, kupców i menadżerów, a także dyrektorów hipermarketów i supermarketów oraz właścicieli sklepów franczyzowych. Wydarzenie jest organizowane przez Carrefour Polska, aby ułatwić sklepom zapoznanie się z ofertą producentów oraz dostawców marek międzynarodowych, lokalnych oraz marki własnej, ze szczególnym naciskiem na ofertę świąteczną. Z jednej strony pozwala to dostawcom na zaprezentowanie swojej najlepszej oferty, a z drugiej na budowanie bezpośrednich relacji między działami handlowymi, sprzedażowymi i operacyjnymi Carrefour oraz dostawców. Targi Dostawców Carrefour odbyły się w centrum konferencyjnym MT Polska w Warszawie. Na przestrzeni ponad 5,5 m² kwadratowych, swoją ofertę świąteczną zaprezentowali najwięksi dostawcy sieci z kategorii produktów świeżych, produktów dużej konsumpcji oraz po raz pierwszy: produktów sezonowych i importowanych. Dodatkowo, podczas targów na specjalnym stoisku zaprezentowano produkty marek własnych, z uwzględnieniem nowych marek wprowadzanych przez Carrefour w Polsce na wyłączność. Nowością na targach była również prezentacja wyposażenia i oferty nowego sklepu Express convenience, a także funkcjonalności aplikacji mobilnej Mój Carrefour oraz inicjatyw CSR, których celem jest walka z marnotrawstwem żywności. Działania w tym zakresie są głównym elementami programu STOP Marnotrawstwu, które Carrefour promuje w 2016 roku wśród dyrektorów swoich sklepów, dostawców, franczyzobiorców i pozostałych partnerów biznesowych firmy.