Czy cukier może być… czerwony? Oczywiście, że tak! Cukier Królewski udowadnia to od 20 lat, a teraz dodatkowo dowiódł to w badaniach. Marka wprowadza na rynek nowe opakowania, w których będzie jeszcze więcej charakterystycznej, królewskiej czerwieni.
Marka przed wprowadzeniem na rynek nowych opakowań zapytała konsumentów o opinię na temat nowej szaty graficznej. Pytanie brzmiało, czy Cukier Królewski w odświeżonej wersji podoba im się bardziej od obecnego wyglądu i co najbardziej ich w nowych opakowaniach zainteresowało. Liczba pozytywnych odpowiedzi przeszła najśmielsze oczekiwania producenta.
Ponad 75% ankietowanych uznało, że następnym razem, będąc na zakupach, wybraliby właśnie cukier w nowej paczce. Pytane osoby zdecydowanie pozytywnie przyjęły fakt zachowania szaty graficznej z charakterystyczną czerwono białą kolorystyką, a także nowy mocny element obecny na opakowaniach – podkreślenie lokalności produktu i jego naturalne pochodzenie.
Wciąż nie wszyscy konsumenci zdają sobie bowiem sprawę z tego, że flagowy produkt marki, cukier biały Cukier Królewski produkowany jest w 100% z polskiego buraka cukrowego. W czasie trwania kampanii cukrowniczej do cukrowni zlokalizowanych w południowej Polsce, lokalni rolnicy dostarczą ogromne ilości tego surowca. Dlatego też, każdy kilogram cukru białego zawierać będzie specjalny logotyp z hasłem „Z polskich buraków, od lokalnych rolników”.
Aby dowiedzieć się więcej o marce wystarczy zeskanować kod QR, znajdujący się na tyle opakowania. Konsumenci zostaną przeniesieni do świata Cukru Królewskiego, będą mogli zapoznać się z tajnikami uprawy buraków, produkcji samego cukru jak i mnóstwem inspiracji kulinarnych.