26 kwietnia br. w siedzibie Business Centre Club w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana”. W gronie laureatów znalazł się Carrefour Polska, który już po raz kolejny został doceniony za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Carrefour Polska kładzie także duży nacisk na promocję zdrowego stylu życia, co ma swój wyraz w kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej od 2014 r. Jej głównym celem jest podniesienie świadomości żywieniowej, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej i propagowanie zdrowego stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. W ramach kampanii realizowane są m.in. projekty edukacyjne, takie jak program ABC Zdrowego Żywienia. Warto wspomnieć, że szereg tych inicjatyw znalazł się w tegorocznym raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2017. Dobre praktyki”, wśród aż 40 dobrych praktyk CSR Carrefour Polska.
Konkurs „Firma Dobrze Widziana” to inicjatywa, której celem jest promowanie przedsiębiorstw skutecznie realizujących politykę społecznej odpowiedzialności. Dodatkowo organizatorzy zwracają uwagę na aspekt szerzenia wiedzy na temat CSR i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez daną organizację działalności społecznej. Konkurs jest kontynuacją idei realizowanego w latach 2009-2011 projektu „CSR – jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa”.