Carrefour Polska rozpoczął współpracę ze Schroniskiem „Na Paluchu” w Warszawie. W sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu promującego ofertę jesienno-zimowej odzieży wystąpili jego podopieczni. W katalogu podano imiona wszystkich zwierząt, wiek oraz ich cechy charakterystyczne. Na zdjęciach każdy pies podpisany jest specjalnym numerem, który pomoże odnaleźć go w schronisku oraz na stronie internetowej w przypadku chęci adopcji. Ponadto 1% obrotu ze sprzedaży produktów z katalogu „Jesień, każdy potrzebuje ciepła” Carrefour Polska przekaże na rzecz Schroniska na Paluchu. Dodatkowo sieć przekazała na jego rzecz akcesoria dla zwierząt, legowiska, zabawki, smycze oraz karmę. Katalog, w którym zaprezentowana będzie ta niezwykła sesja, obowiązywać będzie od 27 września do 9 października. – Bezdomność zwierząt jest ważnym tematem, który postanowiliśmy nagłośnić korzystając z narzędzi marketingowych, którymi dysponuje Carrefour. Dzięki nim chcemy dotrzeć do naszych klientów w całej Polsce, aby zachęcić ich do adopcji psów i kotów z lokalnych schronisk – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska.