Wczoraj, tj. 24 kwietnia br. w sieci pojawiły się informacje na temat rzekomej sprzedaży spółki Carrefour Polska. Tego samego dnia redakcja “Poradnika Handlowca” skontaktowała się z biurem prasowym sieci. W rozmowie z nami Izabela Rokicka, przedstawicielka Grupy Carrefour zdementowała informacje podane przez jeden z portali.
Już w czerwcu ubiegłego roku pisaliśmy o tym, że francuska sieć Carrefour przygotowuje się do strategicznego przeglądu swoich operacji i planuje sprzedać swoje sieci w Polsce i na Tajwanie. Serwis challenges.fr podał wówczas, że proces poszukiwania nabywcy dla polskiego oraz tajwańskiego oddziału rozpoczął się już kilka miesięcy temu i odbywa się przy zachowaniu najwyższej dyskrecji.
Jak czytamy między innymi na portalu WP — oddział Carrefour Polska został przejęty przez fundusz Mid Europa Partners, a rozmowy miały trwać od jesieni. Informacja o sprzedaży miała zostać potwierdzona w czterech źródłach.
Warto mieć na uwadze, że w ostatnim czasie Carrefour zrezygnował z działalności na Słowacji. Sieć podobno zmaga się również z problemami na rynku włoskim i walczy o rentowność.
źródło: inf. własna/wp.pl
Przeczytaj także: Carrefour Polska wystawiony na sprzedaż?