Carrefour otworzył nowy supermarket w formacie miejskim

Aktualności

Carrefour otworzył nowy supermarket w formacie miejskim

07 września 2016

Carrefour Polska otworzył nowy supermarket w Warszawie przy ulicy Wilanowskiej. Tym razem oddany został miejski koncept Carrefour z tzw. segmentu urban, charakteryzujący się bogatą i różnorodną ofertą produktów świeżych, jak również artykułami poszukiwanymi przez wielkomiejskich konsumentów: prozdrowotnymi, naturalnymi czy kuchni świata. Koncept ten stworzony został z myślą o mieszkańcach miast powyżej 100 tysięcy. W supermarkecie, na powierzchni 650 mkw konsumenci znajdą 12 tys. produktów, w tym ponad 150 rodzajów warzyw i owoców, a także wypiekane na miejscu pieczywo. Wśród produktów świeżych dostępne są również nabiał i wędliny pochodzące od regionalnych dostawców. Klienci skorzystać mogą również z lad tradycyjnych. Ofertę produktów świeżych uzupełniają ryby i owoce morza. Do dyspozycji klientów w sklepie znajdują się również maszyny do wyciskania świeżego soku z pomarańczy oraz dystrybutor tłoczonego soku jabłkowego.Najnowszy supermarket urban jest 19 sklepem, który udostępniony został klientom w tym formacie.