Biedronka rozwija kategorię pieczywa

Detal/Hurt

Biedronka rozwija kategorię pieczywa

28 sierpnia 2020

300 milionów bochenków chleba rocznie – tyle sztuk trafia za pośrednictwem Biedronki na stoły Polaków. Sieć oprócz tradycyjnych produktów rozwija też linię pieczywa bez dodatku drożdży piekarskich.

Polacy nierzadko wybierają alternatywy do popularnych kajzerek, a w ich koszykach częściej znaleźć można nowoczesne typy pieczywa. Linia Pycha to odpowiedź Biedronki na rosnące zainteresowanie klientów, szukających nietradycyjnych produktów. Biedronka, jako jedyna z dużych sieci handlowych oferuje pieczywo pszenne bez dodatku drożdży piekarskich.

Tylko w pierwszym półroczu 2020 r. Biedronka sprzedała ponad 3,5 miliona sztuk pieczywa z linii Pycha – ich łączna waga przekroczyła 440 ton – równoważność wagi około 150 dorosłych afrykańskich słonic. Biedronka zmierzyła również oferowane bagietki z linii – po podliczeniu długości sprzedanych w 2020 r bagietek to dystans wyniósłby ponad 241 km – czyli tyle ile dzieli Warszawę i Malbork.

Foto: Pixabay

oprac. P.Ł.