Biedronka otworzyła swoją drugą franczyzową placówkę jeszcze przed Wielkanocą. Jest to sklep w Różyńcu w województwie dolnośląskim. Jego otwarcie miało miejsce we wtorek 30 marca.
Sklep Biedronka w Różyńcu zaprojektowany jest zgodnie z najnowszym standardem sieci. Oznacza to ekologiczne rozwiązania wewnątrz sklepu, wyeksponowane strefy promocji, kwiatów oraz przejrzyste ustawienie wysp na owoce i warzywa. Dla wygody klientów wprowadzony został podział stanowisk na owocowe, warzywne oraz produkty delikatne, czyli wymagające przechowywania w niższej temperaturze. Zastosowane zostało oświetlenie typu LED, zarówno w środku, jak i na zewnątrz, sklep wyposażono też w ekologiczne urządzenia chłodnicze, działające w oparciu o gaz CO2. Nowa placówka posiada też inteligentny system komunikacji dźwiękowej, informujący o aktualnych promocjach, wolnych kasach czy wypieku świeżego pieczywa. Sala sprzedaży tej placówki to ok. 600 mkw.
– Kolejna franczyzowa placówka sieci Biedronka to dowód na to, że Biedronka chce być blisko lokalnych społeczności. Współpraca na zasadzie franczyzy to ogromne korzyści dla obu stron. Franczyzobiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze – merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla wszystkich pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności – mówi Ewa Micińska, Dyrektor Rozwoju Biznesu w sieci Biedronka.