Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem − to hasło przedświątecznej akcji charytatywnej Auchan Retail Polska, która rozpoczęła się 16 listopada br. Jej celem jest pomoc podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, a także zwrócenie uwagi na aspekt tolerancji. Bohaterem akcji jest bóbr Julek, sympatyczny pluszak.
Trzy złote ze sprzedaży każdej maskotki przekazane zostanie na rzecz potrzebujących dzieci, wsparcie ich zdrowia i aktywności fizycznej.
SOS Wioski Dziecięce to miejsca wyjątkowe, otaczające opieką dzieci pokrzywdzone przez los, stwarzające im bezpieczny dom pełen rodzinnego ciepła. Auchan od lat aktywnie działa na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci, a współpraca ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce oraz wsparcie poprzez Fundację Auchan na rzecz młodzieży na stałe wpisały się w działalność sieci. – Rozpoczynamy wyjątkową akcję, w specjalnie wydzielonej strefie z zabawkami czeka maskotka Bóbr Julek, każdy kto kupi tego sympatycznego pluszaka podaruje Wioskom Dziecięcym trzy złote. Mamy nadzieję, że zakrojona na dużą skalę kampania przekona do zakupu zabawki jak najliczniejsze grono naszych klientów. Chcielibyśmy podarować możliwie jak najwyższą kwotę podopiecznym Stowarzyszenia, dlatego liczymy na zaangażowanie − mówi Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.
Bóbr Julek jest dostępny we wszystkich sklepach Auchan, można go również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl i auchandirect.pl. Kampania wspierająca akcję prowadzona będzie przez ponad miesiąc, począwszy od 16 listopada.