W ramach toczącej się właśnie długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, słynąca z alpejskiej czekolady mlecznej marka przygotowała moc atrakcji dla konsumentów. W okresie od stycznia do lutego w całej Polsce odbywać się będzie szereg akcji sprzedażowych, w tym promocja typu buy & get w sieci sklepów Carrefour, która wystartowała w ubiegłym tygodniu.
13 stycznia 2020 r. wystartowała akcja promocyjna w wybranych sklepach sieci Carrefour, w której każdorazowo, przy zakupie produktów marki Milka o wartości minimum 15 zł konsumenci mogą odebrać czapkę Milka z ekspozycji przy kasach za 1 gr. Klienci mogą brać udział w promocji wielorazowo. Promocja będzie miała miejsce do 1 lutego lub do wyczerpania zapasów.
Akcja promocyjna prowadzona w sieci sklepów Carrefour jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do działania kibiców. Obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym liczne akcje sprzedażowe. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.