300 stacji Circle K – rebranding Statoil trwa

Aktualności

300 stacji Circle K – rebranding Statoil trwa

Już 300 z niemal 350 stacji Statoil w Polsce funkcjonuje obecnie pod nazwą Circle K. Nowe logo widnieje na stacjach w większości kraju, m.in. na Mazowszu, w Wielkopolsce czy na Śląsku. Proces rebrandingu rozpoczął się w maju ubiegłego roku, a jego zakończenie planowane jest na koniec marca.  W Europie poza Polską, marka Circle K funkcjonuje także w Norwegii, Szwecji, Danii oraz w krajach bałtyckich.

Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy. Stacje Circle K nadal oferują paliwa miles® i milesPLUS®, a także równie wysokiej jakości kawę oraz hot dogi. Bez zmian pozostały także zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club.

Circle K Polska zatrudnia obecnie ponad 2000 pracowników na terenie całego kraju. Do kampanii marketingowej wspierającej proces zmiany marki na Circle K zaangażowani zostali pracownicy z całej Polski. To właśnie oni w spotach reklamowych tłumaczyli klientom dlaczego Statoil zmienia nazwę na Circle K i opowiadali o tym, co nowa marka ma do zaoferowania na polskim rynku.

Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa Alimentation Couche-Tard (właściciel Circle K) otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.