Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój rozszerzył ofertę napojów z kategorii ice tea. Z tej okazji już w lipcu br. wystartowała nowa kampania promująca nowe produkty marki pod hasłem Odkryj prawdziwą naturę ice tea. Konsumenci ceniący smak mrożonej herbaty od teraz mogą sięgnąć po nowy napój herbaciany z naturalnym ekstraktem z czarnej herbaty od Żywiec Zdrój w 2 wariantach smakowych – brzoskwini i pomarańczy oraz cytryny i limonki.

W czerwcu br. startuje kampania reklamowa Żywiec Zdrój Mocny Gaz pod hasłem „Uderzające orzeźwienie”, przedstawiająca Żywiec Zdrój Mocny Gaz jako idealny sposób na naturalne, mocne orzeźwienie w upalne dni.

W czerwcu br. startuje kampania promująca nową odsłonę linii Żywiec Zdrój z nutą owoców.

Od kwietnia b.r. Zdrojek, krystaliczna niegazowana woda źródlana Żywiec Zdrój® dla dzieci, będzie dostępna w zupełnie nowej butelce.

W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój® niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój® w tegorocznej kampanii prezentuje różne sytuacje, w których kierujemy się sercem lub towarzyszą im dobre emocje.

Żywiec Zdrój ogłosił podczas Szczytu Klimatycznego ONZ w Katowicach (COP24) bezprecedensowe w Polsce zobowiązanie, że już w 2020 r. taka sama ilość plastiku, jaką wprowadzi na rynek zostanie zebrana i poddana recyklingowi. Firma wychodząc z przekonania, że plastik nie może trafiać do środowiska naturalnego, zobowiązuje się do działania na rzecz bardziej efektywnego systemu zbiorki butelek PET i ich recyklingu w Polsce.

Mieszkańcy 3 gmin Żywiecczyzny mogą teraz jeszcze łatwiej zaangażować się na rzecz wspólnego dobra. Rozszerzony został bowiem ubiegłoroczny pilot konkursu grantowego „Lokalne Inicjatywy Społeczne Żywiec Zdrój”. Nowa edycja konkursu obejmie gminy Radziechowy-Wieprz, Węgierska Górka i Jeleśnia, a zapisy ruszyły 2 października 2018 r.

W tym roku Żywiec Zdrój świętuje 10. edycję programu „Po stronie natury”. Z tej okazji firma stworzyła jubileuszową edycję etykiet, zdobionych unikalnymi akwarelami. Każda z nich zainspirowana została pięknem miejsc, w których zrealizowane zostały działania programu.

W tym roku Żywiec Zdrój świętuje 10. edycję programu „Po stronie natury”, jednego z najdłużej prowadzonych projektów proekologicznych w Polsce. Aby to uczcić, marka zaprosiła do współpracy polskiego artystę, który stworzył akwarele inspirowane miejscami, w których realizowane były działania programu. Obrazy trafiły na jubileuszowe etykiety butelek wody niegazowanej Żywiec Zdrój®, jak również na portfolio wariantów ze smakiem.

W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Zasmakuj lekkości”, przedstawiająca portfolio napojów Żywiec Zdrój®. Jej celem jest zaprezentowanie nowych produktów z portfolio Żywiec Zdrój – Lemoniady i Green Tea oraz Soczysty o smaku truskawki, jak również zwrócenie uwagi na ich formułę i wyjątkowy lekki smak.

Strony

X