dżem

O tym, że dżemy idealnie pasują do wypieków, wie każdy. Ale to, że w słoiku można zamknąć smak ulubionych ciast z owocami – odkrył Łowicz. W limitowanej ofercie marki pojawiły się 3 unikalne propozycje. Nowości to gratka dla amatorów smaku uwielbianych wypieków: szarlotki, tarty i sernika.

Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki.

Firma Stovit, w odpowiedzi na nieustannie rosnące potrzeby konsumentów, wprowadziła na rynek nowy produkt. Naturalnie Owocowe Stovit, dzięki swojej nowoczesnej recepturze, pozwalającej zachować naturalny smak owoców i ich odżywcze właściwości bez konieczności stosowania sztucznych dodatków, są idealną propozycją, którą w kreatywny sposób można wykorzystać w swojej kuchni. 

Marka Łowicz posiada w swoim portfolio szeroką ofertę produktów dżemowych – nie tylko różnego rodzaju dżemy, ale także powidła i konfitury w wielu owocowych smakach do wyboru. Każdy z nich jest inny, ale wszystkie są pyszne. Właśnie startuje nowa kampania marki, która podkreśla ich różnorodność i jest równie smakowita, jak one.

Od października 2014 r. na sklepowych półkach pojawiła się nowa oferta dżemów, konfitur i powideł firmy Herbapol-Lublin S.A. Składają się na nią najbardziej lubiane przez konsumentów smaki takie jak: truskawka, wiśnia czy czarna porzeczka. 

X