Advertisement

Carlsberg

Grupa Carlsberg ogłosiła, że jest bliżej stworzenia pierwszej „papierowej” butelki – Green Fibre Bottle – wykonanej z włókien pozyskiwanych z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Przedstawiła dwa nowe prototypy butelki z włókna roślinnego.

Carlsberg Polska ogłasza kolejną, 6. edycję programu grantowego, w ramach którego przyznaje granty na projekty wpierające społeczności w sąsiedztwie swoich browarów. Tegoroczny konkurs odbywa się w nowej, odświeżonej formie. Jego adresatami są organizacje pozarządowe i instytucje użyteczności publicznej z Brzeska, Sierpca, Szczecina i ich okolic.

Siedem dobrych praktyk z zakresu zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska zostało ujętych w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2018”. Raport już po raz 17. opublikowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Carlsberg Polska podsumował 5. edycję programu grantowego InicJaTyWy. W jego ramach 80 pracowników-wolontariuszy zrealizowało 12 projektów, przepracowując w sumie 1328 godzin na rzecz społeczności Brzeska, Sierpca i Szczecina.

Flemming Besenbacher otrzymał podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos nagrodę „The Circulars 2019 Fortune” w kategorii „Circular Economy Leadership”. Jury doceniło jego niezwykłe zaangażowanie w popularyzowanie gospodarki obiegu zamkniętego w Danii i poza jej granicami.

Z dniem 1 stycznia 2019 r. Tomasz Blawat, obecny prezes zarządu Carlsberg Polska, obejmie stanowisko prezesa zarządu Carlsberg Wielka Brytania. Prezesem zarządu Carlsberg Polska zostanie Paul Davies, obecnie piastujący rolę wiceprezesa ds. Craft & Speciality odpowiedzialnego globalnie za piwa kraftowe i specjalności piwne  w Grupie Carlsberg.

Zaanonsowany we wrześniu przez Grupę Carlsberg rewolucyjny Snak Pack zwyciężył w kategorii Best CSR/Sustainability Initiative. Jury tegorocznej edycji konkursu World Beverage Innovation Awards podkreśliło, że innowacja Carlsberga to długo oczekiwane, mądre i inspirujące rozwiązanie dla problemu zagrożenia środowiska.

Redukcja emisji dwutlenku węgla do 3,03 kg/hl, spadek zużycia wody o 2,6%, zminimalizowanie liczby wypadków pracowników oraz wkład w budżet polskiej gospodarki na poziomie ponad 6 mld zł. To niektóre dane za rok 2017, zaprezentowane przez Carlsberg Polska w drugim „Raporcie Zrównoważonego Rozwoju”.

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania edukująca Carlsberg Polska na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu. Jej ambasadorem ponownie został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach kampanii będą łączyć komunikację skierowaną do konsumentów, mediów i pracowników firmy. Kampania trwa od 9 czerwca do końca lipca.

Podczas tegorocznej Nocy Muzeów zwiedzający mieli okazję z bliska zobaczyć, jak powstają ich ulubione słodkości i poznać drogę, którą przejść muszą małe ziarna kakaowca, by stać się pyszną czekoladą. Była to niejedyna atrakcja przygotowana przez producentów z branży FMCG. Można było również zobaczyć, jak od środka wyglądają miejsca, które na co dzień nie są dostępne dla zwiedzających i które kryją w sobie sekret warzenia piwa.

Strony

X