Wiedza i jakość na Targach RetailShow

Aktualności

Wiedza i jakość na Targach RetailShow

Poza szeroką ofertą wyposażenia, technologii i usług dla handlu, wyróżnikiem Targów RetailShow jest ceniona w branży konferencja Retail Congress. Odbędzie się ona 14 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie, a tematem przewodnim będzie „klient”. Z kolei barometrem wskazującym jakość produktów i konceptów sklepowych będą wyniki konkursów – Innowacje Handlu 2018 i Best Shop Concept 2018.

Konferencja Retail Congress co roku przyciąga osoby decyzyjne z wiodących sieci handlowych, specjalistów od marketingu, rozwoju, IT, merchanidisingu i zakupów czy właścicieli sklepów. Organizatorzy targów tak dobierają tematykę, aby zapewniła przekrojową wiedzę z zarządzania w branży retail uwzględniającą światowe trendy oraz nowinki produktowe.

Pierwszy z trzech bloków tematycznych konferencji, KONCEPT, poświęcony będzie trendom w projektowaniu sklepów i rozwiązaniom zatrzymującym klienta na dłużej. Opowiedzą o tym architekci, których realizacje zostały nagrodzone w konkursie Best Shop Concept, m.in. Michał Górski z pracowni Schwitzke Górski czy Dariusz Gocławski z A+D Retail Store Design.

Nie zabraknie także prelekcji Ewy Gawroniak-Olejniczak z pracowni Ego-Studio, która co roku przygotowuje projekt Sklepu Modelowego w oparciu o najnowsze światowe trendy. O ciekawe przykłady z rynku zadba dr Marek Borowiński Shop Doctor, a Bogdan Łukasik z firmy Modern-Expo Group opowie jak zmiany zachowań konsumentów, ich oczekiwań i nawyków wpływają na przekształcanie powierzchni handlowych.

Drugi blok tematyczny zatytułowany INNOWACJE poświęcony będzie innowacyjnym rozwiązaniom dla handlu. Tomasz Gzik z firmy Goldenore opowie o współczesnej rewolucji informacyjnej, w której dane traktowane są jako zasoby strategiczne, a dostęp do nich jest źródłem przewagi konkurencyjnej.

Trzecia część konferencji Retail Congress to OMNICHANNEL. Dedykowana będzie najnowszym mechanizmom i narzędziom, dzięki którym sprzedaż w modelu omnichannel daje przewagę nad innymi modelami. Sebastian Starzyński z firmy ABR Sesta podczas prelekcji pt. „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta” opowie o erze, kiedy to przekaz marketingowy będzie musiał być kierowany do asystentów osobistych AI klientów.

Targi RetailShow to także 2 branżowe konkursy, których laureaci co roku wyznaczają standardy jakościowe i koncepcyjne. W konkursie Innowacje Handlu 2018 eksperckie Jury dokona wyboru najlepszych urządzeń, produktów i usług prezentowanych podczas targów. W tym roku firmy mogą zgłaszać się w następujących kategoriach: systemy i technologie IT; projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych; oświetlenie; kasy fiskalne i wagi; drukarki, skanery, kolektory, POS; rozwiązania płatnicze; programy lojalnościowe; e-commerce & mobile; ochrona i systemy zabezpieczeń; systemy marketingowe, POS i Digital Signage; systemy franczyzowe dla handlu; logistyka i magazyn; urządzenia gastronomiczne oraz usługi.

Z kolei konkurs Best Shop Concept 2018 to świetna okazja dla właścicieli sklepów różnych formatów do zaprezentowania branży ciekawych konceptów. To także szansa dla pracowni architektonicznych, by pochwalić się kreatywnym potencjałem, który wyróżni sklep estetycznie i użytkowo. Jury oceni spójność i unikalność konceptu, zastosowanie nieszablonowych rozwiązań oraz design. Do konkursu mogą być zgłaszane sklepy, które zostały otwarte lub przeszły remodeling w ciągu ostatniego roku. Tegoroczne kategorie to: hipermarket, supermarket, dyskont, sklep typu convenience, sklep odzieżowy, sklep specjalistyczny oraz punkt sprzedaży usług.

IX Targi RetailShow odbędą się w dniach 14-15 listopada 2018 r. w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.