Jesteś tutaj

Mobilne aplikacje lojalnościowe na telefonach Polaków

Aplikacje mobilne towarzyszą nam już na każdym kroku. PAYBACK postanowił sprawdzić, do jakich celów najczęściej ich używamy. Prezentujemy wyniki najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, które firma przeprowadziła przy okazji świętowania 10-lecia działalności na polskim rynku.

Ponad 70% ankietowanych deklaruje, że chętnie korzysta z aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Dzięki nim oszczędzają pieniądze i czas – doceniają możliwość szybszego zbierania punktów, które mogą wymieniać na wybrane nagrody lub wykorzystywać przy płaceniu za zakupy.

– Jak potwierdzają wyniki naszego badania, aplikacje mobilne programów lojalnościowych są dla Polaków przede wszystkim źródłem oszczędności. Tak działa również aplikacja PAYBACK, z której na co dzień korzysta blisko 400 tys. naszych uczestników – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w PAYBACK Polska.

Foto: shutterstock.com

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z końcem sierpnia 2019 roku Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, uruchomiła nową aplikacją mobilną. W ciągu niespełna pół roku pobrało ją kilkaset tysięcy nowych użytkowników. Dzięki e-polokarcie dostępnej w aplikacji, POLOmarket znacząco powiększył swój program lojalnościowy, zbliżając się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.

Polacy to konsumenci bardziej lojalni wobec sieci spożywczych niż konsumenci z innych krajów, jednak ich przywiązanie do marki oparte jest głównie o czynniki pragmatyczne, takie jak szeroki wybór i dostępność produktów żywnościowych (47 proc.) oraz bliskość sklepu (46 proc.).

X