Sierpniowe papierowe wydanie “Poradnika Handlowca” już w sklepach

Aktualności

Sierpniowe papierowe wydanie “Poradnika Handlowca” już w sklepach

11 sierpnia 2022

Sierpniowe drukowane wydanie „Poradnika Handlowca” trafia od początku miesiąca do sklepów w całym kraju. Mimo coraz droższego papieru, energii i usług kolportażu nasz tytuł nieprzerwanie 29. rok dociera regularnie co miesiąc do sklepów, hurtowni, producentów branży FMCG w preferowanej przez 74% czytelników formie papierowej (za NielsenIQ), uznawanej za najbardziej skuteczną formę komunikacji 86% (za KANTAR). Dotychczas, nawet w miesiącach wakacyjnych, nigdy nie łączyliśmy numerów, zawsze w ilości 70.000 egzemplarzy (w przeciwieństwie do niektórych naszych konkurentów) docierając do rąk handlowców i producentów.

Co znajdą Państwo w numerze sierpniowym?

Już na wstępie gorący i interesujący wszystkich temat, czyli niedobory cukru w sklepach, o czym pisze Wiesław Generalczyk.

Kolejne, budzące wiele emocji zagadnienie w tym numerze to chłodzenie. Niezależny ekspert Andrzej Maria Faliński przedstawia, jakie problemy w  branży spożywczej mogą wywołać blackouty, czyli przerwy w dostawach prądu. Sytuację komentują także Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka i Janina Jędrzejewska, prezes zarządu Unii Polskiego Przemysłu Chłodniczego.

Warto pochylić się nad tematem miesiąca: w którym skupiamy się na historii handlu po 1989 roku. Przed miesiącem przedstawiliśmy Państwu pierwszą część tekstu Andrzeja Marii Falińskiego o przemianach z przełomu lat 80. i 90. W bieżącym numerze dokończenie artykułu. Temat jest szczególnie interesujący dla młodych handlowców, którzy nie pamiętają tamtego okresu.

Nasza reportażystka w cyklu poświęconym funkcjonowaniu sklepów tradycyjnych, tym razem przyjrzała się ciężkiej pracy jeleniogórskich detalistów.

Nie zabraknie oczywiście interesujących rozmów. Nasi dziennikarze „przepytali” m.in. Marzenę Gradecką, prezes zarządu Drogerii Jasmin, Beatę Stodółkę, która zarządza pięćdziesięcioma czterema sklepami Delikatesy Centrum, czy Dariusza Sapińskiego, prezesa Grupy Mlekovita.

Na końcu wydania tradycyjnie znajdziecie Państwo najpopularniejsze działy, a więc nowości oraz kampanie i promocje. To garść informacji na temat tego, co powinno znaleźć się na sklepowych półkach i z jakich akcji promocyjnych będą mogli skorzystać konsumenci.