Rossmann słucha klientów

Aktualności

Rossmann słucha klientów

05 września 2019

Każdy klient posiadający aktywną aplikację Klubu Rossmann może od 2 września oceniać drogerie, które właśnie odwiedził. Pozwoli to zadbać o jeszcze większy komfort klientów sieci w przyszłości.

Zaraz po zeskanowaniu karty Klubu Rossmann podczas płatności, na ekranie telefonu pojawi się pytanie: „Jak oceniasz dzisiejszą wizytę w tym Rossmannie?”. Do wyboru są trzy odpowiedzi w postaci intuicyjnych „buziek” – czerwonej, żółtej i zielonej. Jeśli klient zaznaczy czerwoną lub żółtą „buźkę”, poproszony zostanie o odpowiedź na dodatkowe pytanie: co w takim razie powinno się według niego poprawić?

A) Czystość,

B) Uprzejmość,

C) Dostępność asortymentu?

Istnieje także możliwość zaznaczenia opcji D) „Inne”, co stanowić będzie wskazówkę, że sieć musi zdiagnozować słabe punkty tego sklepu.

Dzięki takim informacjom zwrotnym od klientów lepiej pozna się ich opinie dotyczące wyglądu drogerii, kompetencji personelu i atrakcyjności asortymentu. I jeśli zajdzie taka potrzeba – będzie można wprowadzać odpowiednie, oczekiwane przez klientów zmiany.