Krakus w nowej kampanii telewizyjnej

Kampanie

Krakus w nowej kampanii telewizyjnej

14 listopada 2016

Krakus w nowej kampanii telewizyjnej prezentuje nowość – koncentraty bulionów. Marka proponuje, aby zamienić znane obecnie substytuty na bardziej naturalne i tradycyjne, a zarazem dużo wygodniejsze rozwiązania w kuchni. Dlatego właśnie emitowany w ogólnopolskich stacjach spot pokazuje konsumentom, jak w płynny sposób radzić sobie z gotowaniem.

W kampanii „Przejdź płynnie do tradycyjnych rozwiązań z Krakusem” firma prezentuje koncentraty bulionów w płynie. To nowy produkt nie tylko w portfolio marki, ale również w zupełnie nowej kategorii na rynku. Krakus pierwszy raz poświęcił kampanię telewizyjną swojej nowości. Spot nie tylko podkreśla innowacyjny charakter produktu, ale też w jasny sposób prezentuje jego przewagi konkurencyjne – naturalność, łatwość przygotowania oraz odpowiednią formę użytkowania. Krakus podkreśla, że dobry wywar nie musi być przygotowany na bazie sztucznych zamienników, a jednocześnie nie trzeba mu poświęcać wielu godzin pracy w kuchni.

Koncentraty marki Krakus to recepta dla tych, którzy w kuchni cenią klasyczny smak, a zarazem nowoczesne rozwiązania zapewniające wygodę. To propozycja dla każdego, kto chce przygotowywać pełnowartościowe posiłki, ale nie zawsze ma na wystarczająco dużo czasu, by gotować w tradycyjny sposób. Receptura koncentratów bulionu Krakus, bez konserwantów, zagęstników i glutaminianu sodu to niezbędnik gotowy do codziennego, szybkiego i sprytnego zastosowania. Start kampanii: 10.11.2016 r.