Kolejne odsłony kampanii świątecznej Tymbarku

Kampanie

Kolejne odsłony kampanii świątecznej Tymbarku

16 grudnia 2019

Tymbark kontynuuje świąteczną kampanię nie tylko w telewizji, ale też na billboardach w całej Polsce, aby przypomnieć, że warto dać coś od siebie właśnie TYM, którzy dbają o naszą codzienność. W kampanię włączyła się także AniKa Dąbrowska, zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids”, nagrywając dla Tymbarku świąteczną piosenkę.

Przy drodze, którą jedziemy do pracy, obok sklepu, w którym robimy zakupy na śniadanie, w górach, na Śląsku czy na Kaszubach – Tymbark zachęca, by dać coś od siebie TYM, którzy są nam bliscy. Billboardy Tymbarku z dopasowanymi do danej sytuacji i miejsca hasłami zobaczymy w całej Polsce. Wśród nich wyróżniają się billboardy regionalne: na Kaszubach, w górach, na Śląsku. W lokalnej gwarze, nawiązując do znanych w danym miejscu powiedzeń – Tymbark zachęca by w Święta i nie tylko dzielić się dobrym słowem.

Do bycia z bliskimi i wzajemnego obdarowywania się dobrem zachęca także AniKa Dąbrowska. Zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids” specjalnie dla Tymbarku nagrała świąteczną piosenkę i teledysk „Daj coś od siebie”. Tekst piosenki mówi o obdarowywaniu bliskim nie tylko od święta. Obok AniKi w klipie wystąpili także Adam Kubera i Mateusz Golicki, uczestnicy programu „The Voice Kids”.  Świąteczny teledysk dostępny jest na kanale AniKi: https://www.youtube.com/watch?v=l0tNYMwlWaA

Hasło przewodnie świątecznej komunikacji Tymbarku powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości od zawsze bliskich marce. Łączy ono kampanię (obecną w postaci billboardów, reklamy telewizyjnej, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką.