GREEN it UP – nowa inicjatywa Herbapolu

Kampanie

GREEN it UP – nowa inicjatywa Herbapolu

01 września 2014

Wszystkie osoby zainteresowane ekologią i poszanowaniem przyrody mogą teraz wspólnie z GREEN-UP zmienić i ożywić miejską przestrzeń. „Odżyj w zielonej przestrzeni” to nazwa konkursu, który właśnie wystartował na profilu marki GREEN-UP na Facebooku.

Podczas najbliższych czterech tygodni użytkownicy mogą przesyłać swoje zdjęcia wraz z krótkim opisem swoich działań – w jaki sposób sprawiają, że nasza przestrzeń zarówno ta domowa, najbliższa, jak i ta wspólna miejska – staje się bardziej zielona. Każdy, niezależnie od miejsca pracy, wielkości mieszkania i zainteresowań, może wziąć udział w konkursie i wykazać się inicjatywą. – Jest mnóstwo sposobów na ożywianie przestrzeni zielenią: zasadzenie drzewa pod blokiem, zaadaptowanie kalosza, jako doniczki dla kwiatów na balkonie lub po prostu stworzenie minizielnika z ulubionymi ziołami w kuchni. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak nasi Konsumenci dodają zieleni swojemu najbliższemu otoczeniu. Z pewnością wykażą się dużą kreatywnością – powiedziała Paulina Owczarek, Product Manager marki Green-Up. Konkurs wystartował 1 września 2014 r. i trwać będzie miesiąc.