Izabela Błaszczyk-Janicka: Nieustannie obserwujemy i słuchamy naszych konsumentów

Aktualności

Izabela Błaszczyk-Janicka: Nieustannie obserwujemy i słuchamy naszych konsumentów

28 kwietnia 2022

Krótka rozmowa z Izabelą Błaszczyk-Janicką, Dyrektorem Marketingu w Mleczarni Turek. Poruszamy w niej temat zrównoważonego rozwoju, innowacji oraz produktów z portfolio mleczarni, które cieszą się największą popularnością.

Kładziecie Państwo duży nacisk na zrównoważony rozwój. Dlaczego jest to dla Państwa ważny aspekt prowadzenia biznesu?

Wdrożenie strategii zrównoważonego rozwoju nie tylko przekłada się na wielowymiarowe korzyści dla przedsiębiorstwa, ale wręcz staje się warunkiem koniecznym. Nasza strategia opiera się na 4 głównych osiach rozwoju: produktach, surowcach, środowisku i ludziach. Dzięki niej udaje się wpływać na jakość i naturalność naszych produktów, politykę zrównoważonego pozyskiwania surowców, dbałość o środowisko i prowadzi do podnoszenia spójności społecznej.

Jakie innowacje planujecie Państwo wprowadzić w najbliższym czasie?

Nieustannie obserwujemy i słuchamy naszych konsumentów, a także śledzimy trendy rynkowe. Głównie na tej podstawie opracowujemy innowacje. Najważniejsze jest dla nas, by dostarczać sery najwyższej jakości odpowiadające potrzebom konsumentów. NaTurek Pasja Serowara to linia serów pleśniowych wytwarzanych z troską i bez pośpiechu przez naszych serowarów. Dajemy serom czas, aby wydobyć ich najlepszy smak. Marka Tartare właśnie wprowadza na rynek 3 nowe smaki serków puszystych dopasowanych do wiosennych zwyczajów Polek i Polaków: Suszone Pomidory, Chrzanowa Kraina – kremowy chrzanowy, oraz Śmietankowa Łąka bez laktozy. Niech każdy smakuje swoje ulubione smaki każdym zmysłem.

Które z Państwa serów cieszą się największą popularnością? Na co stawiają polscy konsumenci?

Polscy konsumenci najbardziej cenią sobie delikatne smaki. Dlatego naszym niekwestionowanym zwycięzcą jest NaTurek Camembert naturalny, ser o łagodnym smaku i kremowej konsystencji. Tuż za nim jest NaTurek Camembert z ziołami. Coraz więcej osób otwiera się także na nowości, dlatego oferujemy takie produkty, jak NaTurek Camembert z prażonymi pestkami dyni – polski superfood. Sałatki również zdobywają popularność wśród konsumentów – dlatego NaTurek Islos – ser sałatkowy w wersjach naturalnej i ziołowej to hity sałatkowych dań.