230 tysięcy widzów na stadionie Heinekena

Aktualności

230 tysięcy widzów na stadionie Heinekena

09 czerwca 2014

Ponad 230 tysięcy widzów zasiadło na wirtualnym stadionie Heinekena podczas trwania promocji „Wszystkie Drogi Prowadzą do Finału”. W jej trakcie można było obejrzeć wybrany mecz fazy pucharowej UEFA Champions League w jakości HD.

230 tysięcy widzów to ponad dwukrotność pojemności największego stadionu zbliżających się właśnie Mistrzostw Świata FIFA – Maracana w Rio de Janeiro i ponad czterokrotność Stadionu Narodowego w Warszawie. To też łączna liczba osób oglądających transmisje meczów Ligi Mistrzów UEFA na stronie internetowej – absolutny rekord jeśli chodzi o streaming meczów na żywo.

Największą oglądalność serwis zanotował w trakcie meczów, które nie były dostępne w otwartej telewizji. Półfinałowy mecz Realu Madryt z Bayernem Monachium obejrzało aż 48 tysięcy widzów z całej Polski. Co najmniej kilkutysięczną publiczność przyciągały też te mecze, które można było za darmo obejrzeć w telewizji. Świadczyć to może o tym, że coraz chętniej korzystamy z komputera lub laptopa zamiast tradycyjnego telewizora, także do oglądania wydarzeń sportowych.

Ponad 230 tysięcy widzów zasiadło na wirtualnym stadionie Heinekena podczas trwania promocji „Wszystkie Drogi Prowadzą do Finału”. W jej trakcie można było obejrzeć wybrany mecz fazy pucharowej UEFA Champions League w jakości HD.

230 tysięcy widzów to ponad dwukrotność pojemności największego stadionu zbliżających się właśnie Mistrzostw Świata FIFA – Maracana w Rio de Janeiro i ponad czterokrotność Stadionu Narodowego w Warszawie. To też łączna liczba osób oglądających transmisje meczów Ligi Mistrzów UEFA na stronie internetowej – absolutny rekord jeśli chodzi o streaming meczów na żywo.

Największą oglądalność serwis zanotował w trakcie meczów, które nie były dostępne w otwartej telewizji. Półfinałowy mecz Realu Madryt z Bayernem Monachium obejrzało aż 48 tysięcy widzów z całej Polski. Co najmniej kilkutysięczną publiczność przyciągały też te mecze, które można było za darmo obejrzeć w telewizji. Świadczyć to może o tym, że coraz chętniej korzystamy z komputera lub laptopa zamiast tradycyjnego telewizora, także do oglądania wydarzeń sportowych.