Marta Szwakopf, Dyrektor Departamentu Marketingu Rynku Biznesowego T-Mobile

Wywiady

Marta Szwakopf, Dyrektor Departamentu Marketingu Rynku Biznesowego T-Mobile

01 marca 2017

„Poradnik Handlowca”: T-Mobile mocno stawia na klienta-przedsiębiorcę. Która z najnowszych propozycji ze strony operatora może być szczególnie atrakcyjna dla klienta biznesowego?

Marta Szwakopf: W lutym wystartowaliśmy z nową kampanią dla przedsiębiorców. Bohaterem kampanii jest m.in. Bogusław Linda, który śpiewa „Don’t worry, be happy”. To jest główne przesłanie, które chcemy kierować do klientów biznesowych. Zdejmujemy z głowy przedsiębiorców wszystkie troski związane z ofertą telekomunikacyjną i załatwiamy ich sprawy przy pierwszym kontakcie. Dzięki temu mogą zająć się tym, co dla nich jest najważniejsze, czyli prowadzeniem własnego biznesu. Ponadto dla klientów biznesowych przygotowaliśmy bardzo atrakcyjną ofertę proFirma NOVA. Wiedząc, jak ważna jest mobilność w nowoczesnym biznesie, w ofercie pojawił się nie tylko Internet bez limitu danych, nielimitowane połączenia czy SMS-y, ale także najnowsze flagowe smartfony i 500 zł zniżki na zakup kolejnych urządzeń. Co więcej, ponad rok temu wprowadziliśmy autorski program T-Mobile „Stali mają lepiej”. Doceniamy naszych stałych klientów, którzy przedłużają umowę i gwarantujemy im zawsze lepszą ofertę i priorytetową obsługę.

W jakich sytuacjach zdalny serwis IT w strukturach T-Mobile służy pomocą przedsiębiorcom?

Usługa Zdalny Serwis IT została przygotowana w odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy w codziennej pracy spotykają się z problemami technicznymi w obsłudze m.in. laptopów, smartfonów, tabletów czy routerów. Mogą to być różnorodne problemy dotyczące np. konfiguracji i instalacji oprogramowania, przywracania funkcjonalności urządzeń, czy wyjaśnienia kwestii technicznych dotyczących sieci czy sprzętów. Kiedy przedsiębiorca będący klientem Zdalnego Serwisu IT napotka problem techniczny, wystarczy, że zadzwoni pod dedykowany numer, a otrzyma profesjonalne wsparcie. Ekspert techniczny udzieli fachowych wskazówek, jak usunąć problem. W bardziej skomplikowanych przypadkach, serwis za zgodą klienta, samodzielnie usunie usterkę za pomocą programu do zdalnego dostępu do pulpitu. Dużą zaletą Zdalnego Serwisu IT jest możliwość dobrania pakietu do potrzeb i wielkości biznesu. Dzięki temu za w sumie niewielką opłatą, porównywalną z kilkoma wizytami informatyka, można uzyskać zdalne wsparcie IT przez dwa lata.

Dla przedsiębiorcy bardzo ważne jest bezpieczeństwo firmowych danych. W jaki sposób T-Mobile wywiązuje się z tego zadania?

Bezpieczeństwo danych we współczesnym świecie jest bardzo ważnym tematem – firmy na co dzień przetwarzają ogromne ilości danych, a ich utrata lub wyciek, mogą grozić poważnymi konsekwencjami wizerunkowymi czy finansowymi. T-Mobile oferuje wiele rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów biznesowych. Przykładem może być MDM (Mobile Device Management), przygotowane przez firmę T-Mobile we współpracy z FancyFon. Dzięki MDM firmowe dane są bezpieczniejsze. Aplikacja umożliwia zarządzanie wszystkimi urządzeniami mobilnymi w firmie. Natomiast w przypadku kradzieży sprzętów istnieje możliwość ich lokalizacji, zdalnej blokady lub usunięcia danych. Co więcej, wybrane dane ze smartfonów mogą być na bieżąco kopiowane i zabezpieczane na zewnętrznych serwerach. Innym rozwiązaniem, które pomaga zwiększyć bezpieczeństwo danych jest korzystanie z chmury. T-Mobile oferuje usługę proDysk, dzięki której przedsiębiorcy mogą być spokojni o efekty swojej pracy – wszystkie pliki są kopiowane na bezpieczne serwery, do których klienci mają zawsze dostęp. W razie potrzeby usługa pozwala także na udostępnianie dokumentów innym osobom przez Internet (np. partnerom biznesowym) w kontrolowany sposób. Dla przedsiębiorców, którzy poszukują miejsca na przechowywanie firmowych serwerów, T-Mobile przygotował usługę Kolokacji. Dzięki niej klienci zabezpieczą kluczowe dane i aplikacje firmy, umieszczając maszyny w Centrum Danych T-Mobile.

Dziękujemy za rozmowę.