Jesteś tutaj

Jiři Vlasák, Prezes Zarządu Hoop Polska

Jacek Ratajczak: Hoop Polska podpisał umowę z Nestlé, zgodnie z którą firma przejęła wyłączną licencję w zakresie dystrybucji napojów Nestea w Polsce. Jaką strategię przyjęła firma odnośnie sprzedaży tego produktu?

Jiři Vlasák: Umowa dotycząca przejęcia dystrybucji Nestea to kolejny krok do rozbudowy oferty naszej firmy. Głównym celem w pierwszym roku współpracy jest stabilizacja dystrybucji i wprowadzenie nowej, ulepszonej receptury napojów popularnej marki. Prostota i autentyczność – to wyróżniki nowej wersji Nestea. W udoskonalonej recepturze, której siłą jest prostota naturalnych składników, nie ma miejsca na konserwanty, sztuczne barwniki czy aromaty. Produkt dostępny będzie w dwóch wariantach opakowań – butelce 1,25 l i 0,5 l oraz czterech smakach na bazie zielonej i czarnej herbaty. W komunikacji będziemy używać klasycznych narzędzi w odniesieniu do kategorii FMCG (TV, digital, POS).

W jakich grupach asortymentowych w kategorii napojów bezalkoholowych rodzimi konsumenci mogą spodziewać się nowości rynkowych ze strony Hoop Polska?

Wprowadzimy innowacje produktowe praktycznie w każdej kategorii, w której funkcjonujemy na rynku. Będą to zarówno nowości w portfolio naszej flagowej marki Hoop, jak również nowe warianty syropów Paola. Nowe propozycje przygotowaliśmy także w linii wód funkcjonalnych Arctic, w którą będziemy mocno inwestować. Obecnie linia przechodzi redesign, którym już wkrótce zaskoczy konsumentów. Dostrzegamy silne trendy rynkowe związane z tą kategorią, co przekłada się na jej wysoki potencjał.

Jakie inwestycje poczynione w ostatnim okresie miały znaczący wpływ na budowanie pozycji marek Hoop Polska na polskim rynku?

Głównymi czynnikami wzmacniającymi pozycję naszych marek na polskim rynku są: spójność strategii, inwestycje w innowacje produktowe oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne i produkcyjne, a także dbałość o wysokie standardy współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. Jednym z istotnych wydarzeń z ostatniego półrocza było m.in. przejęcie przez Grupę Kofola spółki Premium Rosa. Spółka ma w swoim portfolio dwie marki – Premium Rosa i Nasze Domowe. Działa w segmencie premium i produkuje wysokiej jakości produkty naturalne, takie jak m.in.: syropy, soki NFC i konfitury. Właśnie tego rodzaju asortyment, produktów wytwarzanych w oparciu o naturalne składniki i tradycyjne receptury oraz propozycje z kategorii zdrowej żywności, cieszy się coraz większym zainteresowaniem na rynkach europejskich i światowych.

Współczesny świat jest zafascynowany techniką. Tendencja ta w coraz większym stopniu wpływa również na sposób komunikacji producenta z konsumentem. W jakim stopniu ten trend wykorzystuje Hoop Polska?

Postęp technologiczny dotyczy wielu obszarów naszych działań i umożliwia nam ciągły rozwój. Niezależnie od tego, czy jest to zaawansowana technologia produkcji, która pozwala wzmocnić wydajność i uzyskać wysokiej jakości produkt za rozsądną cenę, dane przetwarzane w celu wspierania partnerów biznesowych lub nowe sposoby komunikowania się z konsumentem – każdy z tych elementów ma istotny wpływ na rozwój firmy.

Dziękuję za rozmowę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jestem uzależniony od sportu. Uprawiając zawodowo sport przez kilkanaście lat, nawet po zakończeniu kariery, nie można tak po prostu przestać być aktywnym. Codziennie biegam po kilka kilometrów, co jakiś czas biorę udział w maratonach.

Od początku istnienia posiadamy te same, znane i lubiane przez konsumentów marki, które umocniły się z biegiem lat. Marki MANHATTAN, CORTINA czy KAKTUS mają silną pozycję, są obecne w świadomości konsumenta i na pewno jeszcze nie raz zaskoczą swoimi wynikami.

Więcej w kategorii

2018-04-04
Jerzy Hurnik, Dyrektor ds. Rozwoju, Handlu i Marketingu Virtu
Wywiady Poradnika Handlowca
2018-04-03
Adam Mokrysz, Prezes Zarządu Mokate SA
Wywiady Poradnika Handlowca
2018-02-22
Do przyjaciół handlowców!
Wywiady Poradnika Handlowca
2018-01-04
Luigi Lazzareschi, CEO Sofidel Group
Wywiady Poradnika Handlowca
X