Jesteś tutaj

Auto z rocznika 2013 po atrakcyjnej cenie − dlaczego nie?

Dealerzy i koncerny rozpoczęli wyprzedaż samochodów z rocznika 2013. Niskie ceny, promocyjne wyposażenie i różne dodatki uprzyjemniające eksploatację pojazdów to tylko kilka atutów realizowanych właśnie ofert w wielu punktach sprzedaży. Ale uwaga, trzeba się śpieszyć, bo limit aut z rocznika 2013 jest oczywiście ograniczony.

To, że sprzedaż samochodów będzie realizowana do wyczerpania zapasów powoduje, że oferta nabiera specjalnego charakteru, szczególnie jeśli porównać ceny wyprzedawanych aut z tymi sprzed kilku miesięcy. Warto dodać, że wysokie rabaty podlegają jeszcze negocjacjom. Sprzedawcy kuszą także promocyjnymi pakietami, które dotyczą wyposażenia, ale również ubezpieczeń OC, AC i NNW. To jednak nie wszystko, bo kupując obecnie nowy pojazd można otrzymać za darmo także komplet opon letnich lub zimowych.

− Marka Volkswagen Samochody Użytkowe rozpoczęła wyprzedaż samochodów wyprodukowanych w 2013 r. Rabat na wszystkie modele wynosi 15%. Oprócz rabatów kwotowych, dodatkowo na życzenie klientów, za kwotę 1 zł każdy samochód może być objęty przedłużoną gwarancją, która w sumie będzie obowiązywała przez 4 lata. Alternatywnie do dodatkowej gwarancji klienci mogą wybrać pakiet przeglądów na 36 miesięcy (ograniczony przebiegiem 120 000 km) – powiedział Marcin Kamiński, Dyrektor Sprzedaży marki Volkswagen Samochody Użytkowe.

Ceny aut i związane z nimi rabaty uzależnione są nierzadko od oferty każdego dealera i nie są takie same w całym kraju. Zatem propozycja kupna może być różna w różnych salonach. Co ciekawe, oferta polskich koncernów i dealerów stała się łakomym kąskiem dla naszych zachodnich sąsiadów, bo w Niemczech nie ma co liczyć na tak atrakcyjne promocje. A tylko dlatego, że Niemcy już dawno doszli do wniosku, że auto, które ma w dowodzie rocznik 2013 lub 2014, to wciąż to samo, bardzo dobre auto. Tam liczy się data pierwszej rejestracji, a polscy sprzedawcy zachęcają do zakupu właśnie takiego i przede wszystkim nowego pojazdu, który można nabyć na raty lub w leasingu. Dodatkowo polskie salony chętnie biorą w rozliczeniu samochody używane lub pomagają klientowi w ich odprzedaży.

 − Jako importer polecamy oczywiście nabycie nowych aut ze względu na gwarancję jakości, a także możliwość optymalnego doposażenia pojazdu według indywidualnych potrzeb. Tylko w naszych aktualnych modelach oferujemy najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa oraz rozwiązania czyniące jazdę bardziej ekonomiczną i prostszą. Niemniej, dla klientów bardziej czułych na koszty zakupu pojazdu, oferujemy również samochody używane w ramach naszego programu Mercedes-Benz Used1 – powiedział Aleksander Rzepecki, Public Relations Product Communication Mercedes-Benz Commercial Vehicles.

Kupując samochód w salonie, klient otrzymuje również gwarancję zakupu. W przypadku jakiejkolwiek usterki, pojazd naprawiany jest na koszt producenta. Co więcej, nie ma obowiązku corocznych przeglądów technicznych, ponieważ w przypadku nowych aut, można go wykonywać raz na kilka lat

Z ofertą, która pojawia się tylko raz w roku wychodzi także Peugeot, który oferuje m.in. rabaty, kredyt 4 x 25%, czy atrakcyjny pakiet ubezpieczeniowy. Równie ciekawie wygląda oferta rabatowa Fiata, który przyciąga klientów kredytem pod ciekawą nazwą, ale i korzystnymi warunkami, innymi słowy „Kredytem Miód-Malina”. To oferta na zakup z 0% wpłatą na okres nawet do 96 miesięcy. W ofercie autoryzowanych salonów sprzedaży są także pojazdy używane. Klient kupując takie auto otrzymuje pełną historię pojazdu, a także gwarancję jakości.

 Zatem handlowcu, zajrzyj do autoryzowanych salonów i znajdź atrakcyjną ofertę dla siebie, bo zakup pojazdu z rocznika 2013 daje konkretne oszczędności.

Podobne artykuły

31 lipca rusza XX edycja festiwalu Przystanek Woodstock. Na scenie zagra m.in. niemiecki zespół country „The BossHoss” – będący głosem ciężarówek z Gwiazdą. Mercedes-Benz jako wieloletni partner WOŚP również weźmie aktywny udział w imprezie.

Najczystsza technologia, niezależnie od zastosowań: Fuso jest pionierem "zielonych" układów napędowych w sektorze pojazdów użytkowych. Ta japońska spółka należy do Daimlera i pełni rolę centrum kompetencji Daimler Trucks w zakresie technologii hybrydowej, a dzięki zgromadzonym doświadczeniom odpowiada także za opracowanie nowego, lokalnie bezemisyjnego Cantera E-Cell. 

X