Zielnik Polski

Herbapol-Lublin kontynuuje rozbudowę portfolio marki Zielnik Polski. W jej ofercie pojawiły się aż trzy nowości odpowiadające na codzienne potrzeby konsumentów: Ostropest plamisty, Kwiat Głogu i Dziurawiec.

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

Marka Herbapol zaprezentowała trzecią odsłonę tegorocznej parasolowej kampanii wizerunkowej. Poświęciła ją swojej flagowej linii produktów – herbatkom ziołowym z linii Zielnik Polski, które sprawdzą się o każdej porze dnia. 

Herbapol poszerza swoje portfolio o kolejne herbatki ziołowe. Nowe propozycje firmy to herbata z morwy białej przyczyniającej się do utrzymania prawidłowego poziomu cukru we krwi, herbata z czystka , który jest naturalnym przeciwutleniaczem oraz skrzyp usuwający z organizmu produkty przemiany materii. 

X