żelki

Żelki Akuku! promuje nowy brand hero – sympatyczny AKUK, który jest bohaterem kampanii reklamowej marki Akuku!. Działania w telewizji, Internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży potrwają do końca sierpnia, a w kinach do końca roku.

Żelki stały się największym segmentem cukierków paczkowanych. Wcześniej największym segmentem cukierków paczkowanych były landrynki. Liderem wśród markowych producentów żelek niezmiennie jest Haribo. Firma utrzymała tą pozycję z udziałem 27,2% w sprzedaży ilościowej oraz 28,6% w sprzedaży wartościowej z wyłączeniem marek własnych.

Wielkanocna propozycja Haribo to prawdziwa  przyjemność dla smakoszy żelków i pianek. W tym roku Haribo proponuje pięć różnych produktów, które znakomicie wpisują się w tradycję i klimat wiosennych Świąt. Haribo proponuje kolorowe Złote Zajączki (Goldhäschen) w kilku pysznych smakach: ananasa, truskawki, maliny, pomarańczy, cytryny. Złote Zajączki występują w wiosennej, zielonej torebce ze świątecznymi akcentami w opakowaniach po 100 g, 200 g i 300 g.

X