WorldFood Poland

To już szósta edycja targów, które przez lata ewoluowały. Jakie nowe elementy, atrakcje, pojawią się podczas tegorocznej edycji imprezy? Odpowiada Agnieszka Szpaderska, dyrektor Targów WorldFood.

Jesienią i zimą wzrasta zapotrzebowanie na mięso i jego przetwory. Polski przemysł mięsny jest coraz szerzej doceniany w Europie i na świecie, ale branża mięsna jest niejednorodna – z jednej strony święci sukcesy i wciąż rośnie, z drugiej zaś napotyka na wiele przeszkód i zagrożeń. Organizatorzy Targów WorldFood zapraszają producentów, eksporterów, dystrybutorów mięsa wieprzowego, drobiowego i wołowego do aktywnego udziału w imprezie.

WorldFood Poland daje możliwość prezentacji i promocji oferty firmy, nawiązania nowych kontaktów handlowych oraz pozyskania partnerów biznesowych z kraju i zagranicy. Pozwala na wymianę doświadczeń i poszerzenie wiedzy, m.in. poprzez udział w panelach dyskusyjnych. Wystawcom oferuje darmową usługę matchmakeingu, umożliwiającą zaaranżowanie spotkań z potencjalnymi kontrahentami jeszcze przed rozpoczęciem targów. Podczas wydarzenia dla wystawców organizowany jest konkurs o Złoty Medal WorldFood.

Polska jest istotnym producentem warzyw i owoców w skali Europy. Uprawa oraz przetwórstwo jest bardzo ważnym segmentem w branży rolno–spożywczej.

Data wydarzenia: 
2019-03-07

Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw) odbędzie się w dniach  7-9 marca 2019 r. tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Targi stanowią jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w stolicy Polski. Właśnie tutaj, co roku branża spożywcza spotyka się, aby poznać nowości produktowe i nawiązać cenne kontakty biznesowe.

Wokół nas wiosna, czas nowej energii, rozwoju i wzrostu – co znalazło również odbicie w kondycji i skali tegorocznej edycji targów WorldFood Warsaw.  Ogłoszono również zmianę nazwy na WorldFood Poland.

X