Storck

Toffifee jest marką, która od wielu lat stara się scalać całe rodziny i jest częścią magicznej, świątecznej atmosfery. 11 listopada startuje silna kampania telewizyjna z dedykowanym 30” świątecznym spotem, emitowanym w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych oraz w Internecie na platformie VOD.

Z okazji Walentynek i Dnia Kobiet firma Storck przygotowała edycję pralin merci 250g i 400g ozdobionych pięknym sercem. Każde opakowanie zawiera wyśmienitą kolekcję najlepszych pralin: kompozycję 8 smaków w czekoladzie mlecznej i deserowej. Pyszne, doskonałe na prezent - w najlepszy sposób pozwolą podziękować ukochanej osobie za to, że jest – merci, że jesteś tu.

Toffifee jest marką, która od zawsze stara się scalać całe rodziny i od wielu lat jest częścią magicznej, świątecznej atmosfery. 11 listopada startuje silna kampania telewizyjna z dedykowanym 30” świątecznym spotem, emitowanym w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych oraz w Internecie na platformie VOD.

Cieszące się zaufaniem konsumentów, dotychczasowe portfolio marki merci zostało rozszerzone o nowy wariant smakowy – merci mus czekoladowy, w którego skład wchodzą 4 rodzaje specjałów z musem czekoladowym w środku: biały mus, mus orzechowy, mus czekoladowy i mus deserowy.

Rodzina marki Werther’s Original powiększyła się w tym roku o kolejną nowość – cukierki karmelowe z nadzieniem czekoladowym Soft Eclairs. Firma Storck zaplanowała bardzo silne wsparcie reklamowe od sierpnia do połowy listopada.

Z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej marka Toffifee przygotowała limitowaną edycję piłkarską dla dużego opakowania 250g. Nowej ofercie towarzyszy kampania telewizyjna, internetowa oraz dodatkowe lokalizacje.

Z okazji Walentynek i Dnia Kobiet firma Storck przygotowała specjalną edycję pralinek Merci w nowych opakowaniach. Wyróżnia je piękny, nowoczesny projekt z oryginalnym otwarciem w kształcie serca. Dostępne dwa warianty kolorystyczne – elegancka czerwień oraz róż.

Z okazji świąt Bożego Narodzenia firma Storck przygotowała specjalne opakowania bombonierek merci podkreślające ten wyjątkowy dla wszystkich czas. Ponadto osoby lubiące słodkości będą mogły delektować się czekoladowymi bombkami i Mikołajami oraz nowością – pralinami w kształcie serc.

Producent słodyczy chce umocnić swoją pozycję na rynkach Europy Wschodniej i Rosji oraz zdobyć klientów na rynku azjatyckim. Storck stawia przede wszystkim na trzy segmenty: pralin, wafli i żelek. Firma planuje rozwój popularnych dziś marek, jak Merci czy Nimm2, i tworzenie w ich ramach nowych kategorii. Nie wyklucza jednak wprowadzania na rynek zupełnych nowości.

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych firma Storck wprowadza do swojej oferty specjalną edycję pralin merci i Toffifee.

X