Advertisement

słone przekąski

Słone przekąski to kategoria, która w ostatnim czasie przeszła nieoczekiwane zmiany. Można w niej zaobserwować zupełnie nowe pomysły na rozwój produktów. Kryją się za tym innowacyjne receptury, niespotykane dotąd smaki, wariacje na temat kształtu i przyciągające uwagę formaty opakowań.

Na grupę słodyczy składa się różnorodny asortyment. Zarówno jeśli chodzi o charakter poszczególnych produktów, jak i ich gramaturę, rodzaj opakowania czy sposób pakowania. Te czynniki mają niewątpliwie wpływ na ich lokalizację w placówce handlowej. Kryteriów podziału słodyczy jest wiele, ale dla uproszczenia można przyjąć podział na produkty czekoladowe, gdzie czekolada stanowi istotny komponent produktu i nieczekoladowe.

Kategorie słodycze i słone przekąski to jedne z bardziej wymagających kategorii w sklepie. Dlatego ważne jest, by dobrze nimi zarządzać, za co odpłacą sporą rentownością.

Data wydarzenia: 
2013-10-07

Kategorie słodycze i słone przekąski to niewątpliwie jedne z bardziej dochodowych kategorii w sklepie. Dlatego pomimo, że nie są łatwymi kategoriami do zarządzania, warto się nimi zająć ze szczególną uwagą. Z pewnością czas im poświęcony, zwróci się w postaci nie tylko zysku, ale również zadowolenia klienta.

X