sieć Żabka

Żabka Polska została partnerem strategicznym Centralnego Domu Technologii (CDT), oficjalnie zainaugurowanego 26 sierpnia br., przy udziale premiera Mateusza Morawieckiego. Jego celem jest interdyscyplinarne kształcenie kompetencji przyszłości oraz promowanie innowacyjnego i praktycznego modelu nauczania.

W sobotę, 29 czerwca Żabka Polska, należąca do amerykańskiego funduszu CVC Capital Partners, wzięła udział w Pikniku organizowanym przez Amerykańską Izbę Handlową z okazji Dnia Niepodległości Stanów Zjednoczonych. Wydarzenie odbyło się w Łazienkach Królewskich w Warszawie. Na swoim stoisku Żabka serwowała charakterystyczne dla kultury amerykańskiej hot-dogi oraz donuty.

Żabka rozwija usługę nadania i odbioru paczek w swojej sieci zapewniając klientom jeszcze więcej możliwości w wyborze płatności za przesyłki. Od początku marca br. klienci DHL Parcel mogą korzystać we wszystkich sklepach Żabka z usługi odbioru paczek za pobraniem. Taka forma opłaty za przesyłkę wybierana jest niemal przez co trzeciego kupującego przez Internet.

Ruszył konkurs organizowany przez sieć sklepów Żabka „Ogarnij BIG DATA z Żabką”, który skierowany jest do studentów poznańskich uczelni. Zwycięski zespół odwiedzi amerykańską Dolinę Krzemową, a wszystkie teamy, które przejdą do drugiego etapu, otrzymają nagrody pieniężne.

Sieć Żabka wzbogaca asortyment swoich sklepów o produkty pod marką HAPS. Oferuje klientom 21 różnorodnych, naturalnych przekąsek do zjedzenia „na raz”, z wysoką zawartością odżywczą. Wśród nich znajdują się różne, zaskakujące na rynku mieszanek zarówno słodkich jak i słonych. HAPS dostępny jest w małych, poręcznych opakowaniach z funkcją łatwego otwarcia tzw. laser scoring (cięcie laserowe). 

Sieć Żabka wspólnie z Wyższą Szkołą Logistyki w Poznaniu i innymi partnerami realizuje program wsparcia kadry nauczycielskiej oraz uczniów szkół średnich klas o profilu logistyka i spedycja. Projekt ma przyczynić się do poprawy jakości kształcenia w zakresie logistyki oraz pozwolić młodym ludziom na wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. W jego ramach w szkołach realizowane są spotkania z przedstawicielami Żabki oraz organizowane są praktyki w Centrach Logistycznych sieci.

Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe.

Od 7 stycznia br. aż do finału, 13 stycznia br. sieć sklepów Żabka wspólnie z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbiera fundusze na rzecz chorych dzieci i zakup specjalistycznego sprzętu medycznego do szpitali dziecięcych. Puszki WOŚP można znaleźć w każdym spośród ponad 5400 sklepów sieci.

Żabka otworzyła sklep w parku handlowym Polkowice, znajdującym się w atrakcyjnej lokalizacji w centrum miasta. Placówka w nowym formacie o powierzchni 50 mkw. oferuje szeroki wybór sałatek, kanapek jednodniowych oraz produktów śniadaniowych.

Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu Żabka Polska od dnia 1 lutego 2019 r. W tej roli będzie zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications.

Strony

X