Seko

Fot: Tomasz Kamiński

Szum fal, dobry humor i atmosfera wyzwania – właśnie w takich okolicznościach pobito krajowy rekord w jedzeniu śledzia. Ponad setka uczestników XVIII edycji Marszu Śledzia przemierzyła wpław wody Zatoki Puckiej i wspólnie delektowała się tradycyjnymi, rybnymi przysmakami.

Branża rybna ma się w Polsce całkiem nieźle. Połów i produkcja sukcesywnie wzrastają, co stanowi dobre perspektywy dla rozwoju eksportu na europejskie rynki. – Konsumenci szukają oferty łączącej w sobie tradycję i nowoczesne kulinarne trendy, dlatego warto postawić na rozbudowaną ofertę – mówi Kazimierz Kustra, prezes SEKO S.A.

SEKO wprowadziło na rynek nową linię produktów – „Zdrowo i wygodnie”. Są to propozycje przekąsek stworzonych z naturalnych składników i bez użycia konserwantów. W ofercie znajdują się: Ryby do piekarnika – łosoś, dorsz lub makrela wraz z warzywami. Ryby w galarecie – sum, makrela i łosoś z dodatkami.Dania z kaszą bulgur – dostępne w 4 wariantach: z sumem, miruną, łososiem lub soczewicą.

Marka spożywcza SEKO wprowadziła na rynek nową linię produktów – „Zdrowo i wygodnie”. Są to idealnie skomponowane propozycje łatwych do przygotowania i spożycia przekąsek stworzonych z naturalnych produktów i bez użycia konserwantów. 

Mimo że gusta konsumentów cały czas się zmieniają, śledź solony pozostaje na pozycji wiodącej. Coraz częściej klienci sięgają też po dania gotowe w słoikach (np. nasza seria Jedzą Rybę) dobre zarówno na zimno jak i po podgrzaniu, w których oprócz śledzia pojawia się dorsz czy makrela.

X