Reklama

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Nadal na czele zestawienia znajduje się branża handlowa, w której utrzymuje się wysoki budżet przeznaczany na reklamy w mediach tradycyjnych.

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w kwietniu 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Wciąż wzrastają wydatki reklamowe w branży handlowej.

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2018 r. w wybranych branżach m.in.: handlowej i farmaceutycznej. Największe wydatki wygenerowały reklamy, skierowane do konsumentów, w  branży farmaceutycznej (produkty na przeziębienie i grypę) oraz handlowej.

Wydatki mediowe sektora handel (bez e-commerce) w I połowie 2017 r. wyniosły 492,7 mln zł, o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku i 33% więcej niż dwa lata temu.

Z analizy przeprowadzonej przez dom mediowy Codemedia wynika, że sektor handlowy przeznaczył na reklamę ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Wydatki na reklamę przekroczyły 1 mld zł. 

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) niedawno ogłosił wyrok w sprawie reklamy porównawczej. Sąd uznał, że w niektórych przypadkach reklama porównawcza cen jest niedozwolona. Stronami w sporze była sieć hipermarketów Carrefour oraz właściciel supermarketów Intermarché. 

"Poradnik Handlowca" od lat stanowi skuteczne medium informacyjne i reklamowe. Współpracują z nami zarówno światowe koncerny, jak i czołowe firmy krajowe produkujące na rynek FMCG. Zamieszczenie na łamach naszego pisma informacji handlowej i reklamy, gwarantuje ich skuteczne dotarcie do adresatów - kadry kierowniczej sieci handlowych, kierowników i właścicieli marketów, sklepów i hurtowni branży FMCG.
X