produkty nabiałowe

Produkcja mleka dynamicznie rośnie w krajach azjatyckich, głównie w Indiach, Chinach, Pakistanie oraz Turcji.

Sektor mleczarski musi radzić sobie z rosnącą zmiennością cen produktów mleczarskich. Jak rozwiązać tę kwestię? Czy zastosowanie nowych modeli cen produktów mleczarskich to dobre rozwiązanie? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci podczas XVI edycji Forum Spółdzielczości Mleczarskiej, wśród których są m.in. przedstawiciele instytucji naukowych.

Sektor mleczarski musi radzić sobie z rosnącą zmiennością. Coraz częściej więc zadajemy sobie pytanie, co zrobić, by zabezpieczyć przyszłość sektora mleczarskiego? Jaką formę zabezpieczenia wybrać?

Rekordowe ceny masła oraz rosnące ceny mleka to najważniejsze wydarzenia 2017 r. branży mleczarskiej. Zdaniem Polskiej Izby Mleka właśnie te czynniki będą miały największy wpływ na rynek mleka w 2018 r.

Polska Izba Mleka podczas konferencji w restauracji Kawelin w Białymstoku podsumowała kolejną edycję projektu „Cykl konferencji: fakty i mity o mleku”. Jego celem jest uświadamianie, jak ważnym składnikiem diety są produkty nabiałowe.

Ponad 70% eksportowanych z Polski przetworów mlecznych trafia do państw UE. Do niedawna dużymi ich odbiorcami była Rosja i Chiny. Obecnie najbardziej obiecującymi rynkami dla sprzedaży produktów mleczarskich są USA i Japonia.

Kategoria produktów nabiałowych składa się z kilku kluczowych dla konsumentów podgrup. Dlatego powinny być one zawsze zarówno odpowiednio reprezentowane, jak i dobrze wyeksponowane. Nie jest to łatwa kategoria do zarządzania, ale bez wątpienia warto się nią zająć szczególnie uważnie, ponieważ to właśnie dla tej kategorii klienci codziennie przychodzą do sklepu.

X

Przeczytaj również