Procter & Gamble

Znany prezenter telewizyjny po 14 latach kończy współpracę w roli ambasadora marki Vizir. Koncern Procter & Gamble poinformował, że zastąpiła go Anna Starmach. Kampania reklamowa z jej udziałem już trwa.

Spółka Procter & Gamble, poprzez współpracę z wybitnymi postaciami ze świata mediów i rozrywki – Queen Latifah i Katie Couric, zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz wspieranie idei rozwoju i dobra społecznego.

Procter & Gamble poinformowała, że zrealizowała wiele celów zawartych w swojej dotychczasowej „Strategii Zrównoważonego Rozwoju 2020”, zobowiązując się jednocześnie do wykonania jej wszystkich pozostałych założeń. Firma zrewidowała dotychczasową strategię i ogłosiła nowe cele, które zamierza zrealizować do 2030 r. Nowe cele mają inspirować i stwarzać firmie oraz konsumentom warunki do pozytywnego oddziaływania na środowisko naturalne i społeczeństwo.

Procter & Gamble, producent szamponu Head & Shoulders wprowadza nowe opakowania do swojego produktu. W lecie 2017 r.  na francuski rynek trafi pierwsza na świecie butelka szamponu nadająca się do recyklingu, wykonana w jednej czwartej z przetworzonych plastikowych odpadów. 

P&G zapowiedziała, że do 2020 r. zakłady produkcyjne firmy wyeliminują odpady produkcyjne. Od 2007 r. firma wyznaczyła sobie za cel redukcję odpadów do norm wskazanych w misji „Zero Odpadów”. Efekt tego jest taki, że ponad 50% fabryk P&G na świecie już zrealizowało ten plan. W Polsce żadna fabryka tego producenta nie wysyła swoich odpadów na wysypiska. 

P&G wraz z UNESCO i Save the Children wspiera mieszkanki Syrii dotknięte konfliktem zbrojnym. Na Światowym Forum Ekonomicznym, które odbyło się w Davos, firma P&G zobowiązała się do zapewnienia młodym mieszkankom Syrii możliwości edukacji i rozwoju zawodowego.

Geraldine Huse objęła stanowisko Prezesa Zarządu Procter & Gamble w Europie Centralnej. Odpowiada za działalność komercyjną i operacyjną firmy w 9 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, na Węgrzech i w Krajach Nadbałtyckich.

Sezon zimowy oficjalnie rozpoczęty. Znów kibicujemy naszym skoczkom, łyżwiarzom i narciarzom, trzymając kciuki za ich sukcesy na zawodach. Z myślą o przyszłych mistrzach polskiego sportu, powstała akcja na rzecz Polskich Nadziei Olimpijskich, w którą możesz się włączyć jeszcze do końca grudnia. Kupując produkty P&G, takie jak proszek do prania Ariel czy płyn do płukania Lenor, w sklepach sieci Eurocash oraz Piotr i Paweł wspierasz rozwój młodych talentów, by za kilka lat to oni mogli dostarczać nam niezapomnianych sportowych wrażeń! Zgromadzone fundusze przeznaczone zostaną także na rozwój i rehabilitację dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport.

P&G, lider w dziedzinie zrównoważonego rozwoju ogłasza kolejny program, mający na celu ograniczenie wpływu na środowisko. Do produkcji 230 milionów opakowań kluczowych produktów, takich jak Ariel, Lenor, Dash i Downy Unstopabbles firma planuje wykorzystać materiały powstałe z odpadów poużytkowych (PCR). P&G zachęca jednocześnie swoich globalnych dostawców do większego wykorzystania PCR w swoich wyrobach. Program jest znaczącym krokiem w realizacji wizji firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Firma Procter & Gamble od ponad 175 lat dostarcza miliardom konsumentów wysokiej jakości produkty codziennego użytku. Jedną z najbardziej znanych marek koncernu jest Pampers. Jest to doskonałe odzwierciedlenie kierunku działania firmy, skupionego wokół dostarczania innowacyjnych produktów, mających jak najlepiej służyć konsumentom na całym świecie.  

Strony

X