PPL Koral

Sezon na lody rozpoczyna się wtedy, kiedy za oknem przygrzewa słońce, dlatego w tym roku trwał on od gorącej majówki, aż po ciepłą końcówkę września. Tegoroczna dobra passa pogodowa sprawiła, że rynek lodów w Polsce bił rekordy sprzedaży. Sprzedaż lodów w majówkę wzrosła aż o 100%, a cały sezon notuje wzrost o ponad 30% w stosunku do roku poprzedniego.

Producent lodów z Nowego Sącza PPL Koral znalazł się w gronie 30 polskich firm wyróżnionych przez London Stock Exchange. Opublikowany przez londyńską giełdę prestiżowy raport obejmuje 1000 inspirujących europejskich spółek 2018 r.

W Kielnarowej pod Rzeszowem trwa konferencja marketingowa InternetBeta, łącząca środowiska związane z Internetem i nowymi technologiami. Chwil relaksu dostarcza uczestnikom partner konferencji - producent lodów, PPL Koral.

Już 7 września rozpocznie się 9. Festiwal Biegowy w Krynicy-Zdroju, największe w naszej części Europy święto dla miłośników biegania. Firma Koral już po raz trzeci jest fundatorem nagrody głównej, samochodu osobowego, oraz partnerem tytularnym maratonu. O tym, dlaczego warto angażować się w wydarzenia sportowe, mówi Dyrektor Marketingu PPL, Piotr Gąsiorowski.

Wystartowała wielkanocna aplikacja marki Koral - „Jajolody”.„Stwórz jajoloda i wyślij życzenia znajomemu!” - zachęca polski producent lodów na stronie internetowej www.jajolody.pl. 

W sezonie 2017 firma Koral kontynuuje kolejną edycję ogólnopolskiej zabawy dla swoich konsumentów mającą również na celu wsparcie oraz intensyfikacje sprzedaży. Od 24 kwietnia 2017 r. wystartuje paragonowa Koralowa Loteria Lodowa 2017 pt. ”Koraliada”. 

Premiera spotu reklamowego z udziałem Macieja Musiała oraz towarzysząca kampanii Wielka Loteria Lodów Koral „Koraliada”, którą promować będzie aktor, rozpocznie się w kwietniu. 

Na stronie marki Bracia Koral na Facebooku 10 sierpnia ruszył konkurs: „Deser Jak Dawniej”. 

Prestiżowa linia lodów GOLD właśnie wzbogaciła się o wyjątkowe lody Koktajlowe w eleganckim opakowaniu o pojemności 200 ml z łyżeczką.

X