OSHEE

Producent napojów funkcjonalnych Oshee zamierza przejąć kontrolę nad spółką Sonko. Wniosek w tej sprawie trafił do UOKiK.

Innova Capital obejmie 33% udziałów w polskiej firmie OSHEE produkującej napoje funkcjonalne.

Kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej został globalnym ambasadorem producenta napojów funkcjonalnych OSHEE. Wizerunek Lewandowskiego zostanie wykorzystany w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych.

OSHEE i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę. Na mocy umowy marka OSHEE uzyska status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 r. 

Z okazji 30. urodzin firma OSHEE sprawiła prezent swojej ambasadorce, Joannie Jędrzejczyk. Będąca ambasadorką marki od wiosny tego roku wielokrotna mistrzyni świata muay-thai oraz aktualna mistrzyni UFC w wadze słomkowej otrzymała z tej okazji Mercedesa CLA.

Firma OSHEE została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem.

„Żyj, walcz, zwyciężaj” to hasło marki OSHE, które nabiera teraz nowego znaczenia. Fundacji Oshee, która niedawno powstała  przyświeca to samo motto. Będzie ona wspierać podopiecznych domów dziecka zakupując dla nich sprzęt sportowy. 

Ze sprzedaży każdego napojów marki OSHEE, oznakowanego logotypem SZLACHETNEJ PACZKI produktu firma przeznaczy 5% przychodu na wsparcie inicjatywy. 

X