Nestlé Purina została partnerem strategicznym programu Adopciaki.pl. Do końca października marka prowadzi dwumiesięczną akcję „Micha dla zwierzaka, dom dla Adopciaka”, która wspiera bezpieczną adopcję psów i kotów z objętych programem domów tymczasowych. Adopciaki.pl to realizowany przez fundację Viva! program odpowiedzialnej adopcji, który ma zapewnić maksymalne bezpieczeństwo ludzi i zwierząt. Wyszukiwarka na stronie internetowej pozwala określić cechy przyszłego ulubieńca i na tej podstawie proponowane jest zwierzę do adopcji. Każde z wytypowanych zwierząt przebywa minimum trzy tygodnie w domu tymczasowym, pod opieką i stałą obserwacją przeszkolonych wolontariuszy (doradców adopcyjnych). Zwierzę jest przebadane weterynaryjnie, zdiagnozowane behawiorystycznie i ma dopasowaną przez specjalistę dietetyki weterynaryjnej karmę Purina, która stanowi część pakietu na start każdego Adopciaka. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo, przed adopcją przyszły opiekun wypełnia ankietę, odbywa rozmowę z doradcą, a także spotyka zwierzę. W ramach akcji „Micha dla zwierzaka, dom dla Adopciaka”, 1% ze sprzedaży zrealizowanej przez Nestlé Purina w okresie 1 września – 31 października br. jest przeznaczony na wsparcie programu.