Nescafé

Elegancka, aromatyczna, aksamitna… Długo można by opowiadać o zaletach nowej kawy Nescafé Gold Crema. Dwie najważniejsze to wysoka jakość i zachwycająca kremowa pianka. Wprowadzenie nowości jest dopełnieniem globalnego relaunchu Nescafé Gold, który odbył się na początku tego roku i z pewnością zaowocuje przebudową segmentu kaw premium.

Marka NESCAFÉ przygotowała w tym roku szereg ciekawych aktywności dla młodych konsumentów. Gdzie najczęściej można spotkać młodych ludzi? W wakacje z pewnością na festiwalach muzycznych. Już w lipcu na festiwalu Audioriver będzie można poczęstować się kawą w strefie marki NESCAFÉ.

Świat kawy jest niezwykle dynamiczny, a sposób jej picia zmienił się na przestrzeni lat. Marka Nescafé, jako pionier na rynku kawy rozpuszczalnej, kreator trendów i innowacji, zmienia się, by być jeszcze bardziej atrakcyjną, trafiać w gust konsumentów i angażować ich tak samo dzisiaj jak 75 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna marki i komunikacja będą zawierały kilka kluczowych elementów graficznych, które zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych wielbicielach kawy.

X