Mokate

W dniach 19 – 20 marca br. w  Hotelu IBB Andersia w Poznaniu odbył się V Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych. Wśród prelegentów znalazły się m.in. czołowe postacie rynku FMCG.

Mokate, ze swoją herbacianą marką LOYD, zostało członkiem The London Tea History Association, stowarzyszenia, które za cel postawiło sobie dokumentowanie historii herbaty i wkładu Wielkiej Brytanii w rozwój branży herbacianej.

W ostatnią niedzielę wakacji odbyła się XXI Gala Śląskiej Business Centre Club. Tematem wiodącym była wizja Śląska w 2030 r. i to zagadnienie dominowało w oficjalnych wystąpieniach. 

Sylwia Mokrysz z Zarządu Mokate: „Z chęcią wsparliśmy organizatorów Światowych Dni Młodzieży i związaną z nimi wizytę Papieża Franciszka. Jako polska, rodzinna firma, czuliśmy się zobowiązani do uczestnictwa w tym wielkim wydarzeniu .”

Miksy kawowe 2w1 i 3w1 od Caffetterii Mokate w innowacyjnych, poręcznych torbach, to doskonała propozycja dla osób ceniących wygodę oraz szybki sposób przygotowania swojej ulubionej kawy - z mlekiem lub bez. Zawartość wystarczy zalać gorącą wodą by otrzymać doskonały i aromatyczny napój.

Szybko rosnąca liczba sklepów convenience, oferujących ciepłe przekąski i kawę, wyraźnie pokazuje, jak intensywnie rozwija się w Polsce sektor kawiarniany i konsumpcja out of home. Trend ten dotyczy jednak przede wszystkim dużych miast. Nasza oferta skierowana jest również do tych konsumentów, którzy z różnych powodów nie mogą skorzystać z oferty coffee shopów. 

Chociaż Polacy, wzorem społeczeństw zachodniej Europy, zwracają coraz większą uwagę na kawę, to jednak wciąż króluje u nas herbata. Polska jest na czwartym miejscu w Europie, jeśli chodzi o jej konsumpcję. Lubimy herbatę, jej picie należy do naszej tradycji. W Europie Środkowo-Wschodniej więcej herbaty wypija tylko przeciętny Rosjanin.

LOYD po raz kolejny wyznacza trendy! Oto innowacyjna, unikalna nie tylko na polskim, ale i na światowym rynku linia herbat o smaku wina. 

Skosztuj herbaty o smaku miodu MANUKA – skarbu Nowej Zelandii!

Produkowana przez Mokate, czarna herbata ekspresowa „Minutka” w opakowaniu zawierającym 100 torebek to najchętniej kupowana herbata w naszym kraju. To najnowsze udostępnione przez firmę dane z badań przeprowadzonych przez agencję Nielsen – „Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż ilościowa w okresie grudzień 2013 – listopad 2014 w kategorii herbat, rynek z wyłączeniem marek własnych”.

Strony

X