Mieszko

Marka Zozole stała się Sponsorem Tytularnym trasy koncertowej popularnej młodzieżowej grupy 4Dreamers o nazwie 4Dreamers Crush Tour by Zozole.Trasa koncertowa obejmuje 8 miast w okresie 2.03. – 28.04.

Marka prowadzi kampanię reklamową w social mediach pod hasłem „#zablysnijzMieszko na czerwonym dywanie”. W ramach aktywności, na FB Mieszko powstała specjalna aplikacja, która zachęca fanów marki do udziału w konkursie. Nagroda główna jest naprawdę wyjątkowa. Jest nią zaproszenie na oficjalną Galę TeleKamer Tele Tygodnia wraz z karnawałową metamorfozą, która sprawi, że wygrany poczuje się na czerwonym dywanie Gali jak gwiazda!

Okres przedświąteczny to zdecydowanie czas, w którym konsumenci najczęściej sięgają po produkty czekoladowe. Kupują je dla siebie, ale także jako prezent dla najbliższych. W tym roku firma Mieszko inspiruje konsumentów do podarowania swoim bliskim wyjątkowego upominku. Specjalnie zaprojektowane opakowania oraz zupełnie nowe receptury pralin stworzone w oparciu o naturalne składniki, z pewnością będą doskonałym pomysłem na sprawienie radości swoim bliskim.

Mała, słodka chwila zapomnienia – to nowa Krówka Mleczna. Powstała z mleka od polskich krów, starannie przygotowana tak, aby przywołać ten wyjątkowy, delikatny smak mlecznej słodyczy.

Najnowsze ciasteczka firmy Artur pod brandem ABC to szczególnie atrakcyjna propozycja dla dzieci. Ciasteczka posiadają bezpieczną recepturę stworzona z myślą o najmłodszych. To maślane herbatniki, które nie zawierają konserwantów i barwników. Ciekawe kształty ciastek – literki z alfabetu z pewnością będą inspiracją dla małych łasuchów do nauki czytania przez zabawę.

Eleganckie pudełka Trufli Francuskiej z delikatnymi pralinami obsypanymi aromatycznym sypkim kakao to francuski szyk i czar zamknięty w uroczym opakowaniu.

Eukaliptus, którego moc jest znana od wielu stuleci, ma dobroczynny wpływ na nasz organizm. Posiada właściwości inhalacyjne, przeciwzapalne, odkażające i rozgrzewające. Jest świetny dla dróg oddechowych oraz jako ulga przy bólach reumatycznych.

Specjalnie z okazji Walentynek nowy wygląd zyskała linia produktów pod marką Cherrissimo. Na szczególną uwagę zasługuje nowość – Cherrissimo Exclusive, które jest dostępne w eleganckiej torbie. 

Najpopularniejszym smakiem cukierka, po miętowym, jest owocowy. Cukierek musi mieć intensywny smak, ciekawy kształt czy fakturę. Przykładem słodkości na miarę tych założeń są cukierki linii Frutis.

X

Przeczytaj również