Międzychód na NATURA FOOD

Aktualności

Międzychód na NATURA FOOD

01 października 2014

3-5 października w Łodzi odbywać się będą VII Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Regionalnej  NATURA FOOD, grupujące producentów żywności z Polski i zagranicy. Poprzednia edycja przyciągnęła aż 12 tys. gości poszukujących jedzenia nie tylko smacznego, ale i zdrowego. W tym roku wśród wystawców znajdzie się również wielkopolska marka Międzychód, która odpowiadając na potrzeby konsumentów proponuje żywność bez sztucznych dodatków.

Żywność tradycyjna i ekologiczna cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów. Ich wiedza na temat składu produktów spożywczych rośnie. Zauważają to producenci. Międzychód, marka mogąca się pochwalić 110-letnią tradycją w branży spożywczej, przykłada wielką wagę do zapewnienia konsumentom żywności wysokiej jakości. Produkty Międzychodu mają nie tyko dobrze smakować, ale też dostarczyć organizmowi niezbędnych składników odżywczych i opierać się na naturalnych składnikach. Obecność na targach NATURA FOOD doskonale wpisuje się więc w strategię marki.

Do naszych produktów nie dodajemy sztucznych: konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. Smak dań Międzychodu to wynik wysokiej jakości warzyw pozyskiwanych od lokalnych, zaufanych rolników, doświadczenia naszych pracowników
i tradycyjnej, doskonalonej przez lata receptury –
mówi Magdalena Kasperczak, Dyrektor Marketingu marki Międzychód. – Zauważamy potrzeby konsumentów
i pragniemy dać im możliwość zjedzenia szybko i zdrowo. Do produkcji żywności podchodzimy odpowiedzialnie.
– dodaje.

W zaszczytnym gronie

Międzychód zaprezentuje na targach szeroką gamę swoich produktów. Pojawią się m.in. znane już i cenione ketchupy o gęstej, przecierowej konsystencji czy tradycyjne dania gotowe, wśród nich m.in. klopsiki w sosie pomidorowym czy fasolka po bretońsku z boczkiem. Marka pokaże też nową linie dań zbilansowanych, wśród których są również propozycje wegetariańskie – ciecierzyca w warzywach i leczo z fasolkami. Produkty wegetariańskie spotykają się z coraz większym zainteresowaniem konsumentów.

Cieszymy się, że zaprezentujemy nasze produkty szerokiej publiczności, która świadomie podchodzi do kwestii żywienia. Targi Natura Food to ważne wydarzenie w branży. To dla nas nobilitacja, że możemy być jego częścią. To także potwierdzenie i docenienie naszych starań o to, aby zapewnić konsumentom produkty naprawdę wysokiej jakości. – dodaje Magdalena Kasperczak.