Maspex

Lato bezsprzecznie kojarzy się z wieloma przyjemnościami. Smakowite owoce i piękne kwiaty to niewątpliwie jedne z nich. Łowicz tego lata postanowił sprawić, by można było cieszyć się nimi jednocześnie – dzięki pysznym smakom nowych syropów. Limitowana edycja sprawi, że nadchodzące wakacje będą miały naprawdę niepowtarzalny smak.

Co odpowiada Kubuś na dziecięce pragnienie? Woda i sok owocowy! Napój o tak prostym składzie to nowość w ofercie marki. Pyszny smak – specjalnie z myślą o dzieciach, maksymalnie prosty skład – by sprostać oczekiwaniom rodziców. 

Druga edycja programu „Lubella inspiruje i edukuje”, dedykowana jest gimnazjalistom z całej Polski.

Lubella przygotowała dla konsumentów nową loterię. Kolejna akcja marki, to okazja, by zdobyć unikalne gadżety kuchenne.

Wystartował drugi etap kampanii limitowanych sosów Łowicz. Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w odtwarzaczach VOD oraz kampania outdoorowa prowadzona na nośnikach w największych miastach Polski. 

Wystartowały zapisy do XVII edycji organizowanego przez PZPN i Tymbark turnieju. Drużyny zgłaszać można tylko do 30 września. 

Ponad 300 000 uczniów klas I z blisko 8 000 szkół podstawowych z całej Polski bierze udział w VII edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Akademia Bezpiecznego Puchatka”. Aby pomóc maluchom uniknąć różnego rodzaju zagrożeń, w roku szkolnym 2015/2016 już po raz siódmy Puchatek organizuje dla klas pierwszych program „Akademia Bezpiecznego Puchatka”. Celem akcji jest edukacja i poprawa bezpieczeństwa pierwszoklasistów w każdej sytuacji, z jaką mogą się spotkać na co dzień. W materiałach edukacyjnych, przygotowanych przez doświadczonych metodyków zawarte są treści dotyczące bezpieczeństwa w szkole, na drodze, w domu, podczas zabawy, czy korzystania z Internetu.

Grupa Maspex Wadowice, jedna z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej, grupująca kilkadziesiąt rozpoznawalnych marek, zdecydowała się na optymalizację procesów szkoleniowych w oparciu o system mHR. Docelowo z oprogramowania BPSC SA korzystać będzie 1400 pracowników.

10 sierpnia Grupa Maspex Wadowice złożyła wniosek do UOKiK o zgodę na zawarcie transakcji zakupu od funduszu zarządzanego przez PAAN CAPITAL 44% udziałów w farmaceutycznej firmie SEQUOIA, która wyspecjalizowała się w zakresie sprzedaży produktów farmaceutycznych dla najbardziej wrażliwych grup konsumentów - niemowląt i dzieci oraz dla kobiet w ciąży. 

Grupa Maspex Wadowice sfinalizowała transakcję zakupu wybranych aktywów firmy Agros Nova. Przejęcie obejmuje zakup dwóch zakładów produkcyjnych w Łowiczu i Wąsoszu oraz marek: Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt. Na bazie firmy Agros Nova Maspex utworzy kolejną jednostkę biznesową w Polsce, która będzie zarządzana z Warszawy. Będą tam skupione funkcje niezbędne do prowadzenia przez Agros Nova działalności, w tym także działania marketingowe i handlowe. Jest to 17 przejęcie Grupy Maspex Wadowice w tym 8 na rynku polskim i największe w jej historii.

X