Makro Polska

Za nami pierwsze wyjazdowe spotkanie edukacyjne w ramach trzeciej edycji programu Szef dla Młodych Talentów. W lutowym Mikserze Kulinarnym wzięło udział blisko 100 młodych adeptów sztuki kulinarnej z Krakowa i okolic. Pokaz dla uczniów szkół gastronomicznych poprowadził Łukasz Cichy, szef kuchni restauracji Biała Róża w Krakowie.

MAKRO Polska znalazło się w gronie najlepszych pracodawców wyróżnionych tytułem Top Employer Polska 2019 i Top Employer Europe 2019. Sieć hurtowni została uznana za jedną z firm, które najlepiej dbają o swoich pracowników oraz utrzymują najwyższe standardy w obszarze zarządzania.

Michał Molenda dołączył do zespołu Akademii Inspiracji MAKRO jako drugi szef kuchni. Do jego głównych zadań należeć będzie rozwój oferty szkoleń dla branży gastronomicznej.

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni MAKRO przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów – w tym „Karuzelę okazji” obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 tys. nagród.

MAKRO Polska zaprasza wszystkich właścicieli małych i średnich firm do wspólnego świętowania. Dzień Własnego Biznesu, który odbędzie się 9 października, to okazja do promocji swojego biznesu i zdobycia nowych klientów.

MAKRO Polska rozpoczyna nową akcję „Twój sukces to nasz biznes”, której celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów. Globalną kampanię zainicjowała spółka METRO Wholesale.

MAKRO Polska zdobyło prestiżowy certyfikat TOP Employer Polska 2018 i TOP Employer Europe 2018. Sieć hurtowni została uznana za jedną z firm, które najlepiej dbają o swoich pracowników.

Sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczyna konkurs Wyzwanie MAKRO Chefa. Inicjatywa skierowana do szkół i klas gastronomicznych ma na celu promocję kuchni tradycyjnej oraz nowych marek własnych: MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium.

Sieć hurtowni MAKRO Polska została doceniona certyfikatem „HR Najwyższej Jakości” za dbanie o swoje talenty, dostrzeganie w pracownikach pasji i rozwijanie jej. Firma prowadzi takie programy, jak METRO POTENTIALS czy Akademia Młodszych Przedstawicieli Handlowych.

Z okazji swoich 23. urodzin sieć hurtowni MAKRO Polska przygotowała specjalną ofertę tematyczną z produktami z kuchni francuskiej.

Strony

X