loteria

Zakończyła się ostatnia loteria „Bingo – zdrap i traf!”, w której klienci sieci Topaz mieli okazję uczestniczyć przez ostatnie 3 miesiące. W tym czasie udało się nagrodzić tysiące osób. Do klientów trafiło mnóstwo rabatów na najpopularniejsze produkty, takie jak kawa, słodycze czy napoje oraz ponad milion punktów na Karty Stałego Klienta Topaz.

Zasady loterii są proste – w dniach od 21 listopada 2019 r., do 8 stycznia 2020 r. wystarczy zrobić zakupy w Chacie Polskiej za minimum 25 zł. Następnie należy zarejestrować swój paragon na stronie www.chatasypienagrodami.pl, aby zgarnąć wartościowe nagrody.

Dokładnie rok temu SPAR Polska uruchomił pierwszą w swojej historii loterię świąteczną, z pulą atrakcyjnych nagród. Na chwilę przed startem kluczowego okresu handlowego, sieć wspiera sprzedaż w swoich sklepach, organizując trzecią już w tym roku zabawę dla konsumentów, odświeżając w tym samym czasie layout gazetki.

Jesienne dni osładzać i ozłacać będą Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia. Od września do końca listopada trwa przygotowana przez Solidarność loteria „Złotobranie”. W puli nagród codziennie czekają złote nagrody: złotówki na kartach przedpłaconych, a w wielkim finale do wygrania jest złoty samochód – Toyota Yaris.

Za nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były niezwykle atrakcyjne nagrody główne – 5 samochodów Jeep Renegade. 9 lipca odbyło się spotkanie w trakcie którego zwycięzcy odebrali kluczyki do swoich nowych aut. Finał był także okazją do świętowania obchodów jubileuszu firmy – 25 lat Hochland na polskim rynku. Tego dnia nie zabrakło wielkich emocji, pięknych wspomnień i licznych niespodzianek. Komu tym razem sprzyjała fortuna i do kogo uśmiechnęło się szczęście w loterii Hochland?

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii.

W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania m.in. voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle, a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 unikalnych termosów z autografami polskich skoczków Kadry A.

W marcu rusza loteria Góralki pod nazwą „GO!Góralki!Wygrywaj każdego dnia!”. W loterii biorą udział wszystkie produkty Góralki Oryginał w opakowaniach promocyjnych. W loterii przewidziano wiele atrakcyjnych nagród.

Na rozgrzanie zimą Tymbark przygotował dla konsumentów wyjątkową loterię. By wziąć w niej udział wystarczy zakupić produkty marki za minimum 6 zł i zarejestrować paragon jednocześnie odkrywając swoją e-zdrapkę na stronie www.lubie.tymbark.com. Nagrody takie jak 1000 specjalnych Winter Packów oraz wycieczka Winter Trip sprawią, że każdy wygrany polubi zimę z Tymbarkiem.

18-go stycznia ruszyła ogólnopolska loteria papieru toaletowego Velvet 8 rolek ‘Przytul misia, albo dwa!’ Codzienne do wygrania jest aż 150 puszystych misiów w dwóch wariantach biały albo rumiankowy – tak, jak warianty papieru Velvet. Mechanizm jest wyjątkowo prosty  - wystarczy kupić dowolny 8-rolkowy papier Velvet, zarejestrować zakup na stronie i sprawdzić wygraną!

Strony

X

Przeczytaj również