L'Oreal

Coraz częściej marka produktów masowych łączy swoje siły ze znanym domem mody. Dzieje się tak również w branży beauty. Właśnie firma L'Oréal ogłosiła 28 maja, że podpisała długoterminowy kontrakt z włoską marką Valentino. W ramach współpracy mają powstać nie tylko luksusowe kosmetyki do makijażu, ale także linia zapachów. Pierwsze produkty urodowe z linii Valentino mają szansę pokazać się na rynku w 2019 roku.

Rośnie zainteresowanie kosmetykami koreańskimi. Azjatki słyną ze swoich nieskazitelnych cer, a ostatnio również Polski coraz chętniej korzystają ze metod pielęgnacji skóry, popularnych wśród Koreanek. Czy ostatnie przejęcie przez Grupę L'Oréal koreańskiej firmy Stylenanda wprowadzi te kosmetyki na rynek europejski czy też umocni znaczenie firmy L'Oréal na rynku azjatyckim?

Koncern L’Oreal ogłosił przejęcie 100% udziałów w kanadyjskiej firmie ModiFace, uznawanej za jedno z czołowych przedsiębiorstw wykorzystujących nowe technologie w  kategorii Beauty.

22 marca podczas 20. dorocznej gali wręczenia nagród L'Oréal-UNESCO For Women in Science, Fundacja L'Oréal i UNESCO rozpoczęły nową inicjatywę "Male Champions for Women in Science" ("Czempioni na rzecz Kobiet i Nauki"). Przyświecający jej cel jest prosty: wkład w większą równowagę płci w nauce na rzecz bardziej efektywnego postępu.

X